1. خانه
  2. اخبار
  3. برپایی نمایشگاه‌های عکس «باغ فدک» و «سوره» در ۷ استان کشور

برپایی نمایشگاه‌های عکس «باغ فدک» و «سوره» در ۷ استان کشور

 نمایشگاه عکس‌ «باغ فدک» و «سوره» در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، مازندران، بوشهر، کرج، قزوین و کرمان تا ۲۱ شهریور برپا است. 
 به گزارش حیات به نقل از واحد خبر حوزه هنری، خانه عکاسان ایران، نمایشگاه «باغ فدک» را با ۲۴ قطعه عکس از محمدکاظم پور که از باغ فدک عکاسی شده در معرض دید عموم قرار داده است.
این آثار درسفر اخیر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به عربستان سعودی و نیز بازدید وی از شهر حائط (محل باغ فدک) عکاسی شده است.
عکس‌های «باغ فدک» به ترتیب زمانی از ۲ تا ۸ مرداد به گالری حوزه هنری استان یزد، از ۱۰ تا ۲۰ مرداد در گالری حوزه هنری کرج، از ۲۴ تا ۳۱ مرداد در گالری حوزه هنری بیرجند، از ۳ تا ۹ شهریور در گالری حوزه هنری قزوین ، از ۱۶ تا ۲۱ شهریور در گالری حوزه هنری استان مازندران و از ۱۳ تا ۱۹ مهر در گالری حوزه هنری بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.
همچنین در بخش دیگری از فعالیت‌های استانی خانه عکاسان ایران، عکس‌های خبری عکاسان آژانس عکس سوره، از رویدادهای مهم فرهنگی، هنری، سیاسی و اجتماعی کشور، تا ۲۶ مرداد در سه استان کرج، قزوین و کرمان روی دیوار می‌رود.
در دومین نمایشگاه عکس آژانس سوره این نمایشگاه ۵۱ قطعه عکس از رسول اولیاءزاده، مریم مجد، محمدرضا علی مددی، بهنام صدیقی، احسان ملکی، احسان فراهانی، سحر سلیمانی، مریم قاسمی، حسین گلیا، مجید آزاد، نعیم احمدی، مهدی صادقی، بهرام هنر پرور، حسام بختیاری، حمزه اولیاءزاده و اوغازیان به نمایش ‌درمی‌آید.
علاقه‌مندان می‌توانند از ۱ تا ۱۰ مرداد به گالری حوزه هنری کرج، از ۱۱ تا ۱۸ مرداد به گالری حوزه‌هنری قزوین و ۲۰ تا ۲۶ مرداد به گالری حوزه هنری کرمان مراجعه کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست