1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایش عکس های « گندم، آردو نان » در هشت استان کشور

نمایش عکس های « گندم، آردو نان » در هشت استان کشور

نمایشگاه عکس های راه یافته به مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " در هشت استان کشور طراحی و اجرایی شد.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، در پی برگزاری مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " در آبان ماه سال گذشته، نمایشگاه عکس های برگزیده این مسابقه در هشت استان کشور برنامه ریزی شده و برگزار خواهد شد.

بنا بر اعلام دبیر مسابقه، این عکس ها قرار است که به صورت دوره ای در محیط های نگارخانه ای شهرهای: ایلام، کرج، قزوین، زنجان، یزد، تبریز، تهران، ساری و در نگارخانه های مختلف به نمایش گذاشته شوند.
ایشان خاطرنشان کرد: به دلیل تعداد زیاد عکس های نمایشگاه، ناگزیر شدیم تا در برخی از شهرها از دو نگارخانه به طور همزمان استفاده کنیم تا در نمایش عکس ها هیچ حذف و دخل و تصرفی را نداشته باشیم و بیننده را با آنچه مطابق رای و نظر گروه داوری، انتخاب شده بود و به نمایشگاه راه یافته بود، مواجه کنیم.

محسن زین العابدینی در گفتگو با " پایگاه عکس چیلیک " شهر ایلام را به عنوان نخستین شهری خواند که از تاریخ ۲۵ خردادماه جاری، پذیرای برپایی مجموعه عکس های راه یافته به نمایشگاه عکس " گندم، آرد و نان " می باشد.
بر طبق این گزارش ۵۱۶ عکاس با ارسال بیش از ۴۰۰۰ قطعه عکس در نخستین دوره مسابقه عکس " گندم، آردو نان " در آبان ماه سال ۱۳۸۹ شرکت کردند که از این میان ۱۱۵ قطعه عکس در قالب ۷۴ قطعه تک عکس و ۹ مجموعه عکس از ۶۵ عکاس به نمایشگاه این مسابقه راه یافتند.
هیات داوران این مسابقه را ساعد نیک ذات، پیمان هوشمند زاده، محسن راستانی، مهدی مقیم نژاد و مریم زندی تشکیل دادند و دبیری آن را محسن زین العابدینی برعهده داشت.
نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام تا روز چهارشنبه، اول تیرماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ از این عکس ها دیدن کنند.
گفتنی است، نخستین دوره مسابقه عکس " گندم، آرد و نان " با هدف فرهنگ سازی برای اصلاح الگوی مصرف نان و تبیین اهمیت و قداست آن توسط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران برگزار شد و هم اکنون نیز به همت روابط عمومی این شرکت نمایشگاه های دوره ای این مسابقه در شهرهای مختلف ایران در حال برگزاری است.
نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام در خیابان پیروزی، مجتمع هنری واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست