1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزار نشست «کودک از منظر هنر عکاسی» در موزه فلسطین

برگزار نشست «کودک از منظر هنر عکاسی» در موزه فلسطین

خبرگزاری فارس: موزه هنرهای معاصر فلسطین نشستی تخصصی را با حضور کارشناسان و داوران این جشنواره و عکاسان کشور با موضوع «کودکان از منظر عکاسی» برگزار می‌کند.



به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر فلسطین وابسته به فرهنگستان هنر، همزمان با نمایشگاه دومین جشنواره عکس کودک، آینه معنویت، این موزه نشستی را با حضور تنی چند از صاحبنظران و اساتید هنر عکاسی با عنوان «کودک از منظر هنر عکاسی» برگزار می‌کند.

در این نشست، بهمن جلالی، اسماعیل عباسی، سیدعباس میرهاشمی، داریوش عسگری، اسعد نقش بندی، مهدی سروری، مجید ناگهی که از عکاسان با سابقه و معتبر ایران به شمار می‌روند و نیز داور این جشنواره نیز بوده‌‌اند، حضور یافته و دیدگاه‌های خود را در میزگردی تشریح خواهند کرد.
دومین نمایشگاه جشنواره عکس کودک در آینه معنویت با حضور گسترده عکاسان ایران و چندین کشور جهان با رشد چشمگیر کمی و کیفی نیست به دوره قبل، انتخاب حرفه‌ای‌تری را از بازتاب روح معصومیت، معنویت و صداقت کودکی در پیوند با افق‌های آئین و مذهب تعلیم و تربیت، عرصه‌های حیات جمعی، نظم و همگرایی طبیعت و اقلیم، فرهنگ بومی و قومی و … به نمایش گذاشته است. این نمایشگاه با مشارکت سازمان فرهنگی -هنری شهرداری، فرهنگسرای کودک، موزه هنرهای معاصر فلسطین و اداره کل ارشاد اسلامی در موزه فلسطین پذیرای علاقمندان می‌باشد.
نشست تخصصی کودک از منظر هنر عکاسی روز سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، ساعت ۹ صبح در محل این موزه با حضور عموم علاقمندان برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست