1. خانه
  2. اخبار
  3. برگزیدگان ۱۵ رشته جشنواره “ربع قرن دفاع مقدس” مشخص شدند

برگزیدگان ۱۵ رشته جشنواره “ربع قرن دفاع مقدس” مشخص شدند

برگزیدگان و نفرات شایسته تقدیر در ۱۵ رشته جشنواره ربع قرن دفاع مقدس از جمله ترجمه، خاطره، زندگینامه داستانی، زندگینامه غیر داستانی، جُنگ، نثر ادبی، شعر، پژوهشهای نظامی، سیاسی – حقوقی، عکس، نامه‌ها،‌ وصیتنامه‌ها و پژوهشهای اجتماعی و تاریخی مشخص شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، با این وجود هنوز نامی از یکی از مهمترین بخشهای این جشنواره (رمان) در میان رشته‌هایی که داوری آنها تمام شده به چشم نمی‌خورد که این به دلیل شروع دیرهنگام داوری‌ در این بخش توسط هیئت ارزیاب بوده است.

تا آخر هفته آینده آثار ۵ رشته باقیمانده جشنواره ربع قرن دفاع مقدس از جمله این رشته (رمان یا داستان بلند) به اضافه داستان کودک و نوجوان و نیز برخی رشته‌های هنری مورد ارزیابی نهایی قرار می‌گیرد و تا هفته اول مردادماه نتایج آن مشخص خواهد شد.

بر اساس آئین‌نامه جشنواره ربع قرن دفاع مقدس هر رشته می‌تواند یک اثر برگزیده و دو اثر تقدیری داشته باشد اما بنا بر اطلاع خبرنگار مهر تا کنون در بخش قابل توجهی از رشته‌ها اثر یا آثاری به عنوان برگزیده شناخته نشده و اکثر آثار برتر حائز نشان تقدیری شده‌اند.

بنا بر این گزارش یک سوم کل آثاری که در گردونه داوری جشنواره ربع قرن دفاع مقدس‌ قرار دارند، مربوط به بخش “خاطره”‌اند که داوری آن اوایل تیرماه انجام شد. جشنواره ربع قرن دفاع مقدس اواخر شهریور ماه و در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست