1. خانه
  2. اخبار
  3. پایان داوری جشنواره “ربع قرن کتاب دفاع مقدس”

پایان داوری جشنواره “ربع قرن کتاب دفاع مقدس”

با ارزیابی آثار رشته گرافیک و طرح جلد (مهندسی کتاب)، داوری در تمامی رشته‌های جشنواره "ربع قرن کتاب دفاع مقدس" که ۲۰ شاخه اصلی و ۴ شاخه جنبی را شامل می‌شد به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، داوری در رشته گرافیک و طرح جلد (مهندسی کتاب) امروز به پایان رسید و نفرات برگزیده و شایسته تقدیر آن مشخص شدند.

به این ترتیب آثار برتر رشته‌های مختلف جشنواره مذکور شامل ترجمه، خاطره، زندگینامه داستانی، زندگینامه غیر داستانی، جُنگ، نثر ادبی، شعر بزرگسال، پژوهشهای نظامی، سیاسی – حقوقی، عکس، نامه‌ها،‌ وصیتنامه‌ها، پژوهشهای اجتماعی و تاریخی، فیلمنامه و پژوهشهای ادبی، شعر کودک، داستان کودک و نوجوان، داستان بزرگسال، مجموعه داستان، رمان، خاطره – داستان و گرافیک و طرح جلد (مهندسی کتاب) مشخص شدند.

آثار برگزیده و شایسته تقدیر در بخش جنبی جشنواره "ربع قرن کتاب دفاع مقدس" نیز شامل چهار رشته ناشر نمونه، کتابدار نمونه، فعال مطبوعاتی و خادم فرهنگی پیشتر مشخص شده بودند.

بر اساس آئین‌نامه این جشنواره هر رشته می‌تواند یک اثر برگزیده و دو اثر تقدیری داشته باشد اما بنا بر اطلاع خبرنگار مهر در بخش قابل توجهی از رشته‌ها اثر یا آثاری به عنوان برگزیده شناخته نشده و اکثر آثار برتر حائز تقدیر معرفی شده‌اند. یک سوم کل آثاری که در گردونه داوری جشنواره ربع قرن دفاع مقدس‌ قرار دارند مربوط به بخش "خاطره"‌ بوده‌اند.

جشنواره ربع قرن دفاع مقدس پنجم مهر ماه و در آخرین روز هفته دفاع مقدس با حضور یکی از سران قوا برگزار خواهد شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست