1. خانه
  2. اخبار
  3. تسلیت به عکاس ارجمند « داود جلیل نژاد »

تسلیت به عکاس ارجمند « داود جلیل نژاد »

در کمال تاسف و ناباوری مطلع شدیم که عکاس هنرمند کشورمان " داود جلیل نژاد " همزمان با ظهر امروز یکشنبه، ۱۵ بهمن ماه در سوگ از دست دادن مادرشان به سر برده اند.

جلیل نژاد از جمله جانبازان عکاسی است که دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته عکاسی است و یکی از کامل ترین رساله های دانشجویی را با موضوع پردازش و معرفی شخصیت جانباز، عکاسی و ارایه کرده است. ایشان در حال حاضر به امر تدریس در دانشگاه اشتغال دارند.

" پایگاه عکس چیلیک " به نمایندگی از طرف مدیریت و اعضای این رسانه، فقدان و درگذشت این مادر بزرگوار را به محضر این عکاس و مدرس دانشگاه، تسلیت گفته و از درگاه حضرت پروردگار، صبر و سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان و همچنین مغفرت و آرامش برای روح آن مرحومه، آرزو دارد.

مراسم تشییع پیکر مرحومه "رعنا(ایران) دولت کاوپور " ساعت ۸ صبح دوشنبه ۱۶ بهمن ماه جاری از مقابل منزل این بانوی فقید از تهران، شهرک شکوفه، خیابان شهید احسانی، کوچه بیست و چهارم، شماره ۹ برگزار می شود.

مراسم ختم آن مرحومه عصر روز سه شنبه ۱۷ بهمن ماه جاری، از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد بنی هاشم واقع در شهرک شکوفه، خیابان ۳۰متری شهیدمطهری، نبش کوچه ۴۸ برگزار می شود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست