1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به عکاس ارجمند « امیرعلی جوادیان »

تسلیت به عکاس ارجمند « امیرعلی جوادیان »

در کمال تاسف و ناباوری مطلع شدیم که عکاس هنرمند کشورمانامیرعلی جوادیان همزمان با ظهر امروز یکشنبه، ۲۸ اردی بهشت ماه در سوگ از دست دادن مادرشان به سر برده اند.

امیرعلی جوادیان از جمله جانبازان عکاسی است که دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته عکاسی است و با وجود سالها فعالیت مفید و موثر در عرصه عکاسی در موقعیت های هشت ساله جنگ و دفاع مقدس، در هیات موسس انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس عضویت دارند.

ایشان دارنده مدرک درجه یک شورای ارزشیابی از دفتر ارزیابی هنرمندان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشند و سابقه تدریس در دانشگاه های کشور را نیز دارند.

” پایگاه عکس چیلیک ” به نمایندگی از طرف مدیریت و اعضای این رسانه، فقدان و درگذشت این مادر بزرگوار را به محضر این عکاس و مدرس دانشگاه، همسر ایشان ” مرضیه ایوتین ” تسلیت گفته و از درگاه حضرت پروردگار، صبر و سلامتی برای ایشان و خانواده محترمشان و همچنین مغفرت و آرامش برای روح آن مرحومه، آرزو دارد.

مراسم تشییع و تدفین آن مرحومه، صبح دوشنبه ۲۹ اردی بهشت ماه جاری از مقابل منزل این بانوی فقید برگزار شده و در نهایت پیکر ایشان در قطعه ۲۱۶ بهشت زهرا(س) خواهد آرمید.
همچنین مراسم ختم آن مرحومه عصر روز چهارشنبه ۳۱ اردی بهشت ماه جاری در مسجد احمدیه واقع در تهران، خیایان حضرت ولیعصر(عج)، میدان منیریه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می شود.

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «تنها یک نگاه» در مارلیک رشت
پسین
یادداشت: به احترام حسین پرتوی و نگاه او که ماند!

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست