1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به محضر استاد ضیاءالدین خطیر

تسلیت به محضر استاد ضیاءالدین خطیر

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که استاد لابراتوار عکاسی «ضیاالدین خطیر» روز یکشنبه ۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در غم از دست دادن همسر بزرگوارشان بانو «سیمون پرفکر» به سوگ نشسته اند.

تسلیت به محضر استاد ضیاءالدین خطیربانو «سیمون پرفکر» مدتی بود به دلیل بیماری سخت تحت نظر پزشکان و معالجه و درمان در بستر بودند و سرانجام به دلیل پیشرفت بیماری تسلیم دعوت پروردگار شدند.

استاد پیشکسوت عکاسی ضیاءالدین خطیر از معدود عکاسان صاحب کسوت و دانش در حوزه شیمی عکاسی می باشند که بسیاری از عکاسان امروز جامعه عکاسی با مطالعه دو عنوان کتاب ظهور و چاپ رنگی در دهه شصت و شیمی عکاسی در سال ۱۳۸۶ از جمله دانش آموختگان کارگاه ها و کلاس های درس نظری ایشان می باشند.

بنا بر اعلام خانواده آن مرحومه مراسم تشییع و خاکسپاری آن بانوی فقیده طی روز یکشنبه انجام گرفته و مراسم یادبود این مرحومه روز پنج شنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶ در مسجدالرضا(ع) واقع در میدان نیلوفر تهران برگزار خواهد شد.

مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر «ضیالدین خطیر» و خانواده و همکاران ایشان، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح آن مرحومه و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اسامی شرکت کنندگان در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
پسین
عکس فرش‌های دوران قاجار در موزه عکسخانه شهر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست