1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تسلیت به محضر دکتر کامران شریفی

تسلیت به محضر دکتر کامران شریفی

در کمال تاسف و تاثر مطلع شدیم که استاد عکاسی و تاریخ هنر «کامران شریفی» روز سه‌شنبه ۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در غم از دست دادن خواهر بزرگوارشان بانو «ثریا شریفی» به سوگ نشسته اند.

کامران شریفی: امروز خواهری در خاک آرمیداستاد کامران شریفی مدیر گروه عکاسی دانشگاه سوره امروز طی یک اشتراک در شبکه اجتماعی نوشتند: «امروز خواهری در خاک آرمید»

بانو «ثریا شریفی» مدتی بود به دلیل بیماری سخت تحت نظر پزشکان و معالجه و درمان در بستر بودند و سرانجام به دلیل پیشرفت بیماری تسلیم دعوت پروردگار شدند.

 

بنا بر اعلام خانواده آن مرحومه مراسم تشییع و خاکسپاری آن بانوی فقیده طی روز چهارشنبه ۹ اسفند ماه انجام گرفته و مراسم یادبود این مرحومه روز پنج شنبه ۱۰ اسفند ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات مسجد احمدیه واقع در تهران، نارمک، خیابان آیت شمالی، بالاتر از ایستگاه مترو سرسبز برگزار خواهد شد.

دکتر کامران شریفی نویسنده مقالاتی با عناوین: «عکاسان ناعکاس»، «مروری بر عکس های تبلیغات انتخاباتی»، «این شادی سوال برانگیز» و مشاور و راهنمای پروژه‌ای تالیفی چون کتاب «عکاسی و جنگ» بوده اند.

تسلیت به محضر دکتر کامران شریفی
مدیریت رسانه پایگاه عکس چیلیک ضمن عرض تسلیت به محضر «کامران شریفی» و خانواده و همکاران ایشان، به نمایندگی از سوی عکاسان و مخاطبین این رسانه، آرامشی در خور برای روح آن مرحومه و صبری شایسته برای خانواده و سایر بازماندگان ایشان آرزومند است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نشریه ماهنامه تخصصی عکاسی «عکاسباشی» منتشر شد
پسین
نمایشگاه عکس ارسطو قادرمزی در گالری هنر کردستان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست