1. خانه
  2. اخبار
  3. تقدیر از برگزیدگان سفره های ایرانی اسلامی در خانه هنرمندان

تقدیر از برگزیدگان سفره های ایرانی اسلامی در خانه هنرمندان

آیین اختتامیه اولین نمایشگاه عکس سفره‌های ایرانی اسلامی با حضور عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه و معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل تالار ناصری خانه هنرمندان برگزار می شود.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " این مراسم که با تقدیر از هنرمندان برتر، خبرنگاران رسانه های حامی و مدیران همراه خواهد بود، از عکاسان برگزیده و منتخب دومین دوره مسابقات عکاسی از سفره‌های حسینی و هفت‌سین که طی ماه‌های گذشته برگزارو داوری شده‌اند و همینطور داوران و مدیرانی که با این مسابقات همکاری و همراهی کرده‌اند تقدیر خواهد شد.
همچنین محمدصالح حجت الاسلامی دبیر این مسابقه از حضور تنی چند از مقامات فرهنگی هنری و هنرمندان پیشکسوت در این مراسم خبر داد و اشاره کرد: این مراسم روز چهارشنبه – فردا- ۱۷ شهریورماه در تالار ناصری خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۵ الی ۱۷ برگزار خواهد شد.

در حال حاضر نمایشگاهی با عنوان اولین نمایشگاه تخصصی عکس سفره‌های ایرانی اسلامی در نگارخانه نامی خانه هنرمندان ایران از ساعت ۱۴ الی ۲۰ پذیرای علاقمندان است.

علاقمندان می توانند جهت مشاهده آثار راه یافته به " دومین مسابقه عکاسی از سفره افطاری " در نگارخانه چیلیک " اینجا " کلیلک کنند.
نگارخانه چیلیک در دوره های آتی خود میزبان عکس های راه یافته به سفره های هفت سین و حسینی خواهد بود.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست