1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. تقدیر از عکاسان: « کوروش امام » و « سعید صادقی »

تقدیر از عکاسان: « کوروش امام » و « سعید صادقی »

به همت بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، روز گذشته ۵ مهرماه، مراسم اختتامیه جشنواره ربع قرن کتاب دفاع‌مقدس، با حضور علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر ولایتی، کمال خرازی، میرفیصل باقرزاده رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و عکاسان و هنرمندان سال های دفاع مقدس، برگزار و منتخبان این جشنواره در گروه های مختلف معرفی شدند.

در بخش “عکس” داوران جشنواره ربع قرن، از میان ۶۰ مجموعه عکس با موضوع جنگ تحمیلی، مجموعه هفت جلدی “جنگ تحمیلی ” منتشر شده توسط انتشارات ستاد تبلیغات جنگ را به عنوان اثر ممتاز معرفی کردند که دکتر کمال خرازی به نمایندگی از ناشر این مجموعه، جایزه مربوط به این بخش را دریافت کرد.

 

در ادامه مراسم، با حضور هنرمندعکاس سال های دفاع مقدس ” سعید صادقی ” عکاس کتاب  مجموعه عکس جنگ که در موسسه روایت فتح منتشر شده  و کتاب “رویشی در سپیده ” اثر ماندگار عکاس هنرمند ” ابوطالب امام ” به عنوان آثار منتخب در این بخش معرفی و تقدیر شدند که با وجود بستری بودن کورش امام به علت  کسالت جسمی، همسر بزرگوار این عکاس، سرکار خانم افتخاری گیرنده لوح بودند و مورد تقدیر حاضران در سالن قرار گرفت.

همچنین، سیدعباس میرهاشمی هم از جمله عکاسان هنرمندی بود که در این مراسم، به پاس همت در ادامه ی تولید مجموعه کتاب های عکس دفاع مقدس، پس از قریب به بیست سال وقفه، مورد تقدیر قرار گرفت.

مراسم اختتامیه جشنواره ربع قرن کتاب دفاع‌مقدس با حضور عکاسانی چون: سیف ا.. طاهری، محمدحسین حیدری، حشمت ا.. روایی، ولی ا.. صابری، فرهاد سلیمانی و به همت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

 

پیشین
پذیرفته‌شدگان جشنواره عکس «فیروزه» اعلام شدند
پسین
جشنواره عکس زنان و زندگی شهری آذرماه برگزار می‌شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست