1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «تلواسه هامون» حامد غلامی به تهران رسید

«تلواسه هامون» حامد غلامی به تهران رسید

نمایشگاه عکس «تلواسه هامون» آثار عکاسی حامد غلامی از روز جمعه یکم اردی بهشت ماه سال ۱۴۰۲ در خانه هنرمندان ایران به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه تعداد ۲۴ قطعه عکس در اندازه های: ۵۰ در ۷۰سانتیمتر، ۱۰۰ در ۷۰س.م طی سه دوره: ترسالی، خشک‌سالی و طوفان شن در حوزه‌های: کشاورزی، صیادی و دامداری اهالی منطقه، عکاسی و به نمایش درمی‌آید.

پوسترک «تلوراسه های هامون» حامد غلامی
در متن مربوط به توضیح نمایشگاه عکس تلواسه هامون به قلم حامد غلامی عکاس آمده است: ««دشمن»، «دروغ» و «خشکسالی»، کهن­‌ترین جادوهای سه­‌گانه‌ی بدسگال اهریمنی هستند، که تا بود؛ با سه­‌گانه‌ی نیکوسگالِ «دوستی»، «راستی» و «آبادانیِ» ایران زمین در کشمکش و ستیزه بودند. در هر روزگار، خردمند پهلوانان و توانمند دانایانِ پیشین، با کمندِ خرد و دانایی، سرِ جادوان را همیشه به بند می‌آورده­‌اند.»
این عکاس هم‌زمان با نمایشگاه نیز از کتابی با عنوان «تلواسه هامون» را عرضه کرده و روز سه شنبه ۵ اردی‌بهشت ماه جاری نیز در سالن استاد امیرخانی نشست نقد و بررسی عکس ها و کتاب مذکور را برگزار خواهد نمود. 
حامد غلامی متولد آبان ماه سال ۱۳۷۱ و دانش آموخته کاردانی امور اداری می باشد که پیش‌تر نیز بنا بر دغدغه های زیست محیطی، نمایشگاهی مشترک با عنوان: « صد و بیست » را با موضوع ریزگردهای سیستان و بادهای صدوبیست روزه و حرکت شن‌های روان برگزار کرده است.
نمایشگاه عکس «تلواسه هامون» حامد غلامی نیز چندی پیش در زاهدان به نمایش گذاشته شد و هم اینک به تهران رسیده است.
«تلواسه» به گویش و زبان سیستانی به معنای بی‌قراری، درخواستن و آرزو کردن است.
نمایشگاه عکس «تلواسه هامون» ساعت ۱۷ روز جمعه یکم اردی‌بهشت ماه در گالری پاییز گشایش یافته و تا پایان روز ۱۱ اردی‌بهشت ماه همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ پذیرای حضور علاقمندان است.
خانه هنرمندان ایران روزهای شنبه تعطیل است.
نگارخانه پاییز در تهران، خیابان آیت الله طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه‌ی هنرمندان ایران واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فناوری هوش مصنوعی و چالش جایزه جهانی عکاسی
پسین
یادداشت: مدیر و سردبیر «نشریه عکس» درگذشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست