1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جدول نشست‌های پخش زنده (لایو) در اینستاگرام سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران

جدول نشست‌های پخش زنده (لایو) در اینستاگرام سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران

دبیرخانه ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران با ارسال جدول نشست‌های پخش زنده (لایو) در اینستاگرام سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران به دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک به شکل رسمی اطلاع رسانی پیرامون این رویداد علمی_فرهنگی را آغاز کرد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک ششمین سالانه‌ی عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران به همت انجمن علمى و دانشجویان عکاسی دانشکده‌ی هنرهای تجسمی پردیس هنرهاى زیبا در آذرماه ۱۴۰۰ به صورت مجازی و در سایت رسمی سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران به نشانی www.utphotoex.ir برگزار خواهد شد.
قرار است تا زمان برگزاری سالانه‌ی ششم، هر چهارشنبه نشستی زنده در فضای اینستاگرام سالانه برگزار شود تا اهداف آموزشی سالانه‌ی ششم برای دانشجویان و علاقه‌مندان به عکاسی محقق شود.

در فهرست این برنامه از: صیاد نبوی، هستی ظهیری، امیر متشرعی، معصومه آقایی، محسن آزاده و حسن زین الصالحین به عنوان ارایه دهندگان بحث و از: ثنا حسینی، بهنام ذاکری، نفیسه صالح آبادی، کاویان اسمعیلی، نگین جانی و ماه گل عباسی به عنوان مجریان این مباحث نام برده شده است.
همچنین مروری بر پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته‎‌ی عکاسی دانشکده‌ی هنرهای زیبای دانشگاه تهران از جمله مباحث نهایی این جدول است.
از این هفته، هر چهارشنبه شب ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲۲:۳۰ نشست زنده‌ای در اینستاگرام سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران برگزار خواهد شد تا با برخی از دانش‌آموختگان عکاسی دانشکده‌ی هنرهای زیبا درباره‌ی پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشدشان گفتگویی صورت بگیرد. عنوان، نام ارائه‌دهنده و تاریخ برگزاری هر کدام از این نشست‌ها در این جدول مشخص شده است.

دبیرخانه با اعلام نشانی: https://www.instagram.com/utphotoex/ امکان ورود علاقمندان به صفحه‌ی اینستاگرام سالانه‌ی عکس دانشگاه تهران را یادآور شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
کتاب «عکاسی و رسانه» علی حسن پور منتشر شد
پسین
زنان عکاسی که «عکاسی مدرن» را شکل دادند

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست