1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. جشنواره عکاسی «هه لپه رکی» در بانه

جشنواره عکاسی «هه لپه رکی» در بانه

جشنواره عکاسی «هه لپه رکی» (رقص کوردی) با حضور عکاسان انتخابی از چندین استان کشور در شهرستان بانه در حال برگزاری است.
 به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک این جشنواره عکاسی که فراخوان آن چندی پیش از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بانه با همکاری انجمن آئینی سنتی هه لپه رکی استان کردستان و کانون هه لپه رکی شهرستان بانه اطلاع رسانی شد و با پایان یافتن مهلت ارسال رزومه ها در ۱۸ آبان ماه جاری و دریافت ۳۹ درخواست و تقاضای حضور از سوی شرکت کنندگان مواجه شد.
گزارش ها حاکی از آن است که با بررسی متن درخواست ها تعداد ۱۷ تن از عکاسان به عنوان شرکت کننده اصلی انتخاب و معرفی شدند تا در طی روزهای سه شنبه ۲۳ و چهارشنبه ۲۴ و پنج شنبه ۲۵ آبان ماه ۱۴۰۲ میهمان این جشنواره عکاسی در شهرستان بانه باشند و به عکاسی و تولید اثر بپردازند.

پوستر جشنواره عکاسی «هه لپه رکی» در بانه
در این جشنواره محمد احمدی به عنوان دبیر، امید زارعی به عنوان دبیر اجرایی و جمال رضائی با عنوان مدیر اجرایی ایفای مسئولیت می کنند و جمشید فرجوند فردا، ادریس خسروی‌زاده و لقمان رحیمی اعضای تشکیل دهنده شورای ارزیابی و داوری فایل عکس های تولید و تحویل شده توسط عکاسان شرکت کننده هستند.

جشنواره عکاسی «هه لپه رکی» در بانه استان کردستان
برگزارکننده با برشمردن: آشنایی با هنر اصیل هه لپه رکی، کمک به معرفی هنر هه لپه رکی از نگاه خلاقانه‌ی عکاسی و قاب عکس، ایجاد مشارکت هرچه بیشتر عکاسان در جشنواره هه لپه رکی به سه هدف اصلی این جشنواره عکاسی اشاره کرده است.
نشست داوری ده قطعه عکس از جشنواره عکاسی هه لپه رکی و دو قطعه عکس از فضای شهرستان بانه(طببیعت، فضای شهری و جاذذبه های شهرستان) در مجموع از سوی عکاسان شرکت کننده عصر امروز ژنج شنبه برگزار شد و هیات داوران با نظارت اعضای دببیری جشنواره تعداد عکس های موفق این جشنواره را برگزیدند.
 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «فَرتور خانه» در اهواز
پسین
فراخوان شانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست