1. خانه
  2. اخبار
  3. حاتمی‌کیا، داور بخش عکس جایزه جهانی بیداری شد

حاتمی‌کیا، داور بخش عکس جایزه جهانی بیداری شد

خبرگزاری فارس: ابراهیم حاتمی‌کیا، فرزاد هاشمی و سید عباس میرهاشمی از ایران در کنار میشل ستبون و شهیدالعلم؛ دو عکاس مطرح بین‌المللی بخش عکس نخستین جایزه جهانی بیداری را داوری می‌کنند.

خبرگزاری فارس: حاتمی‌کیا، داور بخش عکس جایزه جهانی بیداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از کمیته اطلاع رسانی نخستین جایزه جهانی بیداری؛ ابراهیم حاتمی‌کیا، فرزاد هاشمی و سید عباس میرهاشمی داوران ایرانی و میشل ستبون فرانسوی و شهیدالعالم بنگلادشی عکس های جایزه بیداری را داوری خواهند کرد.

شهیدالعالم متولد ۱۳۳۳ داکا،‌ بنگلادش؛ عکاس، ‌نویسنده و فعال در زمینه حقوق بشر است. وی تاکنون موفق به اخذ دکترای شیمی از دانشگاه لندن پیش از آغاز فعالیت‌های هنری به عنوان عکاس شده است.

ابراهیم حاتمی‌کیا؛ فیلمساز، فیلمنامه نویس، تدوینگر وکارگردان سینما و دانش‌آموخته رشته فیلمنامه‌نویسی از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. وی تاکنون بسیاری از فیلم های ماندگار سینمای ایران را مانند به رنگ ارغوان، آژانس شیشه ای و … را کارگردانی کرده است.

سید عباس میرهاشمی، متولد ۱۳۴۱ و دارای کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر است. وی دبیر کلی دومین و سومین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر را در کارنامه خود دارد.

میشل ستبون عکاس مشهور فرانسوی است که فعالیت‌های هنری خود را به عنوان معمار آغاز کرد. وی  عکاس و خبرنگار جنگی آژانس «سیپا»  از سال ۱۹۷۸ در ایران، السالوادور، افغانستان، پاکستان و … است، وی انتشار کتابهای متعدد عکاسی در زمینه‌های عکاسی هنری و عکاسی مد و انتشار عکس‌ها در مهم ترین روزنامه‌ها و مجلات دنیا از جمله نیویورک تایمز، جی ئو،لایف، پاریس مچ را در کارنامه خود دارد.

جایزه جهانی بیداری در سه رشته پوستر، عکس و کاریکاتور با شعار «بیداری،‌حقیقت دنیای امروز، نویدبخش فردای نیک» اردیبهشت‌ماه سال جاری از سوی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست