1. خانه
  2. اخبار
  3. حضور عکاسان در پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان

حضور عکاسان در پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان

دبیرخانه پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان با ارسال برنامه های این پاسداشت به دفتر " پایگاه عکس چیلیک " زمینه مساعدی را برای پذیرش و حضور عکاسان در این شهر فراهم کرد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " ناصر محمدی دبیر اجرایی نخستین همایش آیین ملی پاسداشت روز جهانی عکاسی در کشور اعلام کرد:

حضور عکاسان در پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان

مقدمات پذیرش عکاسان دعوت شده از سرتاسر کشور و از سوی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به گونه ای فراهم شده است که در ساعت ۱۴ روز چهارشنبه برابر با ۸ شهریورماه جاری پذیرش عکاسان مدعو در محل اسکان ایشان انجام می شود.
این استاد دانشگاه در ادامه این توضیحات اضافه کرد:
عصر روز چهارشنبه و صبح روز پنجشنبه برنامه عکاسی از مناطقی از سطح شهر را برای عکاسان میهمان در نظر گرفته ایم و شرکت در نشست تخصصی ساعت ۱۶ دیگر برنامه این همایش است که با حضور عکاسان و کارشناسانی چون: دکتر محمد ستاری، اسماعیل عباسی، حسین فاطمی و پیمان هوشمندزاده برگزار می شود.
مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری لوح زرین مانی زنجان در انتها افزود: پایان بخش برنامه های در نظرگرفته شده، مراسم اختتامیه آیین ملی پاسداشت روز جهانی عکاسی است که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است آیین ملی پاسداشت روز جهانی عکاسی برای نخستین بار می باشد که توسط نهادی فرهنگی و نظام دولتی در کشور و در شهر زنجان برگزار می شود.
این همایش با مجوز اداره کل دفتر هنرهای تجسمی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار شده و نهادهای فرهنگی متولی قصد دارند تا با ورود به این موضوع گامی موثر را در روزشمار عکاسی کشور رقم بزنند.

همچنین نیاز به یادآوری است که پذیرش عکاسان از سایر استانهای کشور را دفاتر اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ها عهده دار بوده اند.
" پایگاه عکس چیلیک " مهیا است تا با دریافت و انتشار اخبار بعدی این همایش، گزارشی تفصیلی از این رویداد را طی روزهای آتی در اختیار عکاسان و مخاطبین و علاقه مندان قرار دهد.
—————————————————————————————————————————————————————-
جهت مشاهده فراخوان نخستین آیین ملی پاسداشت روز جهانی عکاسی در زنجان " اینجا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست