1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. حق التالیف عکاسان «ایران جوان» واریز شد

حق التالیف عکاسان «ایران جوان» واریز شد

با واریز وجه مورد تعهد دبیرخانه جشنواره ملی عکس ایران جوان به صاحبان عکس راه یافته به نمایشگاه، تمامی حق التالیف های تعهد شده به حساب عکاسان صاحب اثر پرداخت شد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه نخستین جشنواره عکس ایران جوان، آخرین مورد تعهدات فراخوان نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان هم صورت اجرایی به خود گرفت و پرداخت شد.
پوستر جشنواره ملی عکس ایران جوان در تربت حیدریه
مدیر اجرایی نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان در گفت‌وگو با همکاران اتاق خبر دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک اظهار داشت: با واریز حق التالیف عکس ها برای ۵۱ عکاس راه یافته، آخرین تعهد ذکر شده در فراخوان در قبال عکاسان این جشنواره هم صورت عملیاتی به خود گرفت و انجام شد.
حسین میری در این خصوص گفت: مطابق با اعلام صورت گرفته در فراخوان، به عکس‌های راه‌یافته با مرحله‌ی نمایشگاهی نخستین جشنواره عکس ایران جوان جوان مبلغ ۲ میلیون ریال معادل دویست هزار تومان حق اثر تعلق می‌گرفت که طی روزهای گذشته با ارسال اطلاعات از سوی عکاسان و تکمیل روند پرداخت، این قسمت از تعهدات دبیرخانه جشنواره نیز اجرایی شد.
میری افزود: ابتدا مقرر شده بود ۸۰ قطعه عکس به مرحله نمایشگاهی راه پیدا کند اما پس از دریافت ۳۰۰۴ اثر از عز سوی شرکت کنندگان از سراسر کشور و با پیشنهاد هیئت داوران نخستین جشنواره ملی عکس ایران جوان و موافقت شورای سیاست‌گذاری جشنواره، این تعداد به ۱۱۰ قطعه عکس افزایش یافت و نمایشگاه آثار برگزیده نیز با همین تعداد عکس در روز اختتامیه برپا شد که در گزارش اختتامیه جشنواره عکس ایران جوان منتشر شد. 
مدیر اجرایی جشنواره عکس ایران جوان در پایان تاکید کرد: با رایزنی‌های صورت‌گرفته، نمایشگاه آثار برگزیده این جشنواره در نقاط مختلف کشور برپا خواهد شد و کتاب جشنواره نیز در آینده‌ای نزدیک منتشر خواهد شد.

دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک مستقر در پایتخت کشور به عنوان حامی رسانه‌ای این جشنواره، دوشادوش عوامل دبیرخانه روند برگزاری و سعی عوامل این جشنواره را در قالب اخبار و اطلاعیه ها و گزارش ها برای جامعه عکاسی کشور تنظیم کرده و در سایر صفحه های شبکه اجتماعی این رسانه@Chiilick منتشر می‌نماید.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
اسامی راه یافتگان به پنجمین سوگواره عکس عاشورایی
پسین
نمایشگاه عکس «عشق ماندگار» در مشهد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست