1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. حمید فروتن آمد ، کاوس صادقلو رفت

حمید فروتن آمد ، کاوس صادقلو رفت

با برگزاری نخستین جلسه اعضای هیات مدیره نهمین دوره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران ، عناوین مسئولیتی تعیین شد.
به گزارش « پایگاه عکس چیلیک » به نقل از دبیرخانه انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران ، نخستین جلسه هیات مدیره منتخب نهمین دوره مجمع عمومی این انجمن ، روز گذشته – ۱ تیر ماه ۱۳۹۵ – برگزار و مسئولیت های کلیدی انجمن همچون: رییس ، نایب رییس ، خزانه دار و دبیری انجمن تعیین و معرفی شدند .
مطابق اساسنامه انجمن منتخبین مجمع عمومی حداکثر یک هفته پس از انتخابات در نخستین جلسه از میان اعضای هیات مدیره باید افرادی را برای تصدی مسوولیت های هیات مدیره تعیین کنند.
در ابتدای جلسه اول هیات مدیره منتخب که با حضور بازرسان و اعضای علی البدل هیات مدیره برگزارشد پس از خیر مقدم توسط غلامرضا حافظ القرآن ، بازرس انجمن به اعضای جدید ، گزارشی از روند برگزاری انتخابات و نقاط ضعف و قوت آن به اعضای حاضر در جلسه ارایه شد.
آرم انجمن عکاسان مطبوعاتی ایران همچنین در ادامه جلسه کاوس صادقلو رییس هیات مدیره دوره هشتم و یکی از منتخبین این دوره ضمن تبریک به اعضای دوره جدید هیات مدیره و بازرسان گزارشی کوتاه از عملکرد هیات مدیره دوره قبل ارایه داد و توصیه هایی در مورد ادامه روند پیگیری ومراحل اجرایی کارهای نیمه کاره و طرحهای پیشنهادی به اعضای هیات مدیره نمود.
در ادامه جلسه جهت تصدی مسوولیت های انجمن اعضای هیات مدیره منتخب پس از بحث و بررسی و رای گیری به ترتیب: حمید فروتن را به عنوان رییس هیات مدیره ، مرتضی فرج آبادی را به عنوان نایب رییس ، مهدی قاسمی را به عنوان خزانه دار و اصغر آزاددل را به عنوان دبیر انجمن انتخاب کردند.
اعضای حاضر در پایان متفق القول بر این نکته تاکید داشتند که به زودی با برگزاری جلسات منظم ، هرچه سریعتر نسبت به تشکیل کمیته های انجمن، طبق اساسنامه و با کمک اعضای انجمن اقدام نمایند.
کاوس صادقلو از سال ۱۳۸۰ وارد هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعات شد و در طی سال های ۱۳۸۱ تا خرداد ماه ۱۳۹۵ در مجموع ۱۱ سال عهده دار مسئولیت ریاست انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران بوده است.
نهمین دوره مجمع عمومی انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران جهت انتخابات هیات مدیره وبازرسان روز پنج شنبه ۲۷ خرداد در محل سالن اجتماعات فرهنگسرای ارسباران برگزار شد که با رای اعضای انجمن از میان ۲۱ نامزد به ترتیب : محمد نوروزی ، کاوس صادقلو ، مرتضی فرج آبادی ، اصغر آزاددل ، علی حسن پور ، حمید فروتن و مهدی قاسمی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره و ابراهیم نوروزی و محمد جعفری به عنوان علی البدل هیات مدیره و همچنین: غلام رضا حافظ القرآن و سجاد صفری به عنوان بازرسان اصلی و ناصر صحت به عنوان علی البدل بازرسان انتخاب شدند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
یادداشت: عکاسان نمی بینند! با خیال راحت منتشر کنید
پسین
نمایشگاه عکس « وان ایکس » در شهر کتاب ابن سینا

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست