1. خانه
  2. اخبار
  3. داوران سومین جشنواره عکس پلیس معرفی شدند

داوران سومین جشنواره عکس پلیس معرفی شدند

داوران سومین جشنواره عکس پلیس که با شعار "پلیس، فرهنگ و هنر عمومی و احساس امنیت" برگزار می‌شود، معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، داریوش اسماعیلی، مجتبی چناری  از اساتید دانشگاه و طوفان اورنگ کارشناس فیلم، عکس و امور هنری پلیس استان تهران به عنوان داوران سومین جشنواره عکس پلیس معرفی شدند.

آثار رسیده به دبیرخانه با موضوعات پلیس و نمایش رحمت و خدمت به مردم ـ پلیس، وظیفه‌شناسی و کارایی اجتماعی ـ پلیس، فرهنگ و هنر عمومی و احساس امنیت ـ پلیس، امنیت اجتماعی و مولفه‌های فرهنگی، هنری شهر، در هفته اول مهر مورد ارزیابی قرار گرفته و اسامی برگزیدگان در هفته نیروی انتظامی طی مراسمی اعلام می‌شود.

شرکت تمامی عکاسان حرفه‌ای و آماتور در این مسابقه آزاد است و عکاسان می‌توانند در موضوعات تعیین شده حداکثر ۵ عکس به صورت چاپ شده در قطع ۲۵×20 به همراه فایل اصل یا اسکن اثر با فرمت TIF و با دقت ۳۰۰dpi تا پایان وقت اداری ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ به دبیرخانه ارسال  کنند.

این جشنواره به همت معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و حوزه هنری مرکز کرج و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، موسسه قوامین و فرماندهی پلیس راهور برگزار می شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به آدرس کرج، خیابان مطهری، بلوار نبوت، خیابان میلاد ۴، شماره ۳۵، حوزه هنری مرکز کرج، دبیرخانه سومین جشنواره عکس پلیس ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی WWW.Karajart.ir مراجعه  کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست