1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. درج نام عکاسان ، تقدیرآفرین شد

درج نام عکاسان ، تقدیرآفرین شد

انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران به واسطه ی درج اسامی عکاسان در بکارگیری و نمایش آثار عکاسان در سطح شهر ، از سازمان زیباسازی شهر تهران تقدیر کرد .

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان مطبوعاتی ایران ، این انجمن نسبت به درج نام عکاسان و احترام به حقوق معنوی هنرمندان در کنار عکس های استفاده شده بر تابلوهای مربوط به ماه محرم در سطح شهر تهران توسط سازمان زیباسازی شهر تهران که در نوع خود اقدامی کم نظیر در سازمانهای دولتی محسوب میشود مراتب تقدیر و تشکر خود را به نمایندگی از جامعه عکاسان مطبوعاتی کشور ابراز نمود.

کاوس صادقلو رئیس هیات مدیره انجمن صنفی عکاسان مطبوعاتی ایران در نامه ای به همین منظور و به پاس قدرشناسی از این عمل حرفه ای و قانونمند مجموعه سازمان زیباسازی شهر تهران خطاب به
دکتر عیسی علیزاده، مدیر عامل سازمان مربوطه صادر کرده اظهار امیدواری کرد که این عمل فرهنگی الگوی دیگر سازمانها و موسسات دولتی و خصوصی در رابطه با استفاده از آثار هنرمندان عکاس شود.

سازمان زیباسازی شهر تهران در اقدامی فرهنگی و با احترام به حقوق معنوی عکاسان حرفه ای و هنرمند مطبوعاتی مدتی است که در کنار استفاده از آثار آنها با موضوع ماه محرم در تابلوهای سطح شهر تهران به صورتی مناسب نام پدیدآورندگان آثار را نیز درج نموده است که واکنش های مثبتی را از جامعه عکاسان مطبوعاتی کشور و هنرمندان این حوزه دریافت نموده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
عکاسی پاییزی عکاسان شهرستان اهر برگزار شد
پسین
نمایشگاه عکس « یک سفر ، دو نگاه » در نگارستان شهر

به تازگي منتشر شده

۲ دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

  • منم دختر ونسان
    ۰۲ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۵۴

    چقدر بایستی به قعر ارزش های رایج رسیده باشیم که بابت بدیهی ترین رفتارها از یک سازمان دولتی اینگونه تقدیر و تشکر کنیم
    واقعا به چه روزی افتادیم و به کدوم سمت داریم ما؟

    پاسخ
  • سجاد صمدی
    ۰۲ آذر ۱۳۹۴ ۰۰:۵۸

    درود
    ارزش گذاشتن به رفتارهای صحیحی که در حوزه کارهای تشکیلات دولتی ها انجام می شود کار صحیحی است.
    امیدوارم در تقدیر بعدی تان علاوه بر درج نام عکاسان به کیفیت عکس هایی که برای سایر شهروندان هم الگو سازی می کند اهمیت داده باشید.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست