1. خانه
  2. اخبار
  3. در گفت‌وگوی فارس با اباصلت بیات عنوان شد: راز لبخند امام به روایت یک عکاس + عکس

در گفت‌وگوی فارس با اباصلت بیات عنوان شد: راز لبخند امام به روایت یک عکاس + عکس

خبرگزاری فارس: بعد از برنامه دیدار، ۵ دقیقه به ما فرصت دادند تا از حضرت امام عکس بگیریم. بنده هم که شور و حال خاصی داشتم خیلی خودمانی به ایشان گفتم «حضرت امام، مردم به لبخند شما نیاز دارند».
خبرگزاری فارس: راز لبخند امام به روایت یک عکاس + عکس

اباصلت بیات در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و مقاومت باشگاه خبری فارس «توانا» اظهار داشت: از سال ۱۳۵۹ در اداره بنیاد اندیشه اسلامی که ۹ نشریه داشت، فعالیتم را آغاز کردم و عکس‌های متعددی از نمازهای جمعه، سوژه‌های مختلف خبری روز در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌گرفتم.

وی ادامه داد: در طول این سال‌ها از این اداره به بیت رهبری معرفی شدم تا در دیدارهای مردمی، نمایندگان و مهمانان خارجی عکس‌هایی بگیرم؛ روزهای مختلف به دیدار ایشان رفتم؛ یکبار در سال 1358 به همراه سایر خبرنگاران و عکاسان برای عکسبرداری به بیت رهبری معرفی شدم.

امام خمینی(ره)؛ عکس از اباصلت بیات

این عکاس انقلاب و دفاع مقدس یادآور شد: بعد از برنامه دیدار، ۵ دقیقه هم به ما فرصت دادند تا از حضرت امام خمینی (ره) عکس بگیریم. بنده هم که شور و حال خاصی داشتم خیلی خودمانی به ایشان گفتم «حضرت امام، مردم به لبخند شما نیاز دارند». ایشان هم محبت کردند و لبخندی زدند که برای همیشه در قاب دوربین من ثبت شد و به نظر من یکی از ماندگارترین لبخندهای تاریخ است.

امام خمینی(ره)؛ عکس از اباصلت بیات

وی افزود: یک بار دیگر هم در سال ۶۴ به دیدار امام خمینی(ره) مشرف شدم؛ در بیت رهبری هم مرا می‌شناختند؛ دیدم حضرت امام خیلی جدی هستند، به ایشان نزدیک شدم و گفتم «لطف کنید یک بار دیگر لبخند بزنید»؛ ایشان هم تبسم زیبایی کردند. اطرافیان امام به این حرف من خندیدند و گل لبخند دوباره بر لب‌های امام نقش بست.

انتهای پیام/

 

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست