1. خانه
  2. اخبار
  3. سفر عکاسان لامِرد و لارستان در منطقه تَنگ مُهر

سفر عکاسان لامِرد و لارستان در منطقه تَنگ مُهر

سفر مشترک عکاسان دو شهرستان لامرد و لارستان واقع در استان فارس در نخستین روز شهریور ماه جاری با برنامه ریزی از پیش تعیین شده به منظور عکاسی و آشنایی هرچه بیشتر عکاسان هر دو منطقه با یکدیگر برگزار شد.

به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " به نقل از روابط عمومی انجمن عکاسان شهرستان لامرد، نخسین تور مشترک انجمن عکس لامِرد و لارستان، با حضور ۳۰ نفر از عکاسان این دو شهرستان، جهت آشنایی عکاسان با یکدیگر و کسب تجارب جدید عکاسی، در منطقه گردشگری " تَنگ مُهر " برگزارشد.

سفر عکاسان لامِرد و لارستان در منطقه تَنگ مُهر

در این سفر، شرکت کنندگان ضمن حضور در منطقه مستعد و وسیع دشت لامرد و شرکت در کارگاه آموزشی آشنایی با عکاسی نجومی، از دیگر موضوعات برنامه ریزی شده برای حضور و عکاسی همچون: باغ های لیمو، نخلستان، آسیاب های آبی و همچنین معماری سنتی بناهای قدیمی منطقه به عکاسی مشغول شدند.

" تَنگ مُهر " در فاصله ی ۳۰ کیلومتری شهرستان لامرد و در جنوبی ترین نقطه استان فارس واقع شده است و با وجود باغ های خرما، انار و لیمو و … محلی  در خور برای برگزاری سفر های تخصصی و فعالیت های عکاسان می باشد. آبگیرهای بزرگ و کوچک، نخلستان های پربار و کوه های سربه فک کشیده از دیگر جاذبه های عکاسی این منطقه به شمار می رود.

 اسامی عکاسان حاضر در این سفر به این ترتیب اعلام شده است:
مجتبی حیاتی، علی حسن زاده، مهدی ابراری، علی اسدی، عباس محمدی، محمد منفرد، عادل بهادر، مرتضی همدانی، علی قنبری، سلمان هاشم پور، فاطمه حسن زاده، طیبه نصراللهی، سمیه راستگو، سمیه قادری، زهرا بشارتیان، حدیث حافظ زاده، زینب اسماعیلی، سجاد آرین، محمدامین نوبهار، حسین بامداد، امیرحسین مقدسی لاری، مرضیه شمسه، حسین رویین تن، ویدا قبادی، سینا شکاری، محمد آبی، مهدی ابراری، ساجده کاظمی لاری.

لازم به یادآوری است در این سفر استاد عبدالعلی حدادیان، از عکاسان پیشکسوت استان فارس و عضو موسس انجمن عکس شیراز، به عنوان استاد راهنما در کنار جوانان همسفر حضور یافته و در تمامی برنامه های موضوعی این سفرعکاسی به انتقال تجربیات و راهنمایی عکاسان پرداختند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست