1. خانه
  2. اخبار
  3. شالویی با اعضای دو انجمن سفال و عکاسان ایران دیدار کرد

شالویی با اعضای دو انجمن سفال و عکاسان ایران دیدار کرد

محمود شالویی مدیر کل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت ارشاد با اعضای انجمن‌های عکاسان ایران و سفال و سرامیک دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، اولین جلسه گفت و گوی محمود شالویی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعضای هیئت مدیره انجمن عکاسان ایران،درباره نحوه همکاری در خصوص برگزاری دوازدهمین دوره دوسالانه عکاسی ایران،‌ برنامه‌ها و مسائل انجمن عکاسان در موزه هنرهای معاصرتهران برگزار شد.
در این جلسه اسماعیل عباسی ،‌سیف الله صمدیان و فرزاد هاشمی از اعضای هیئت مدیره این انجمن حضور داشتند. این جلسه به منظور تبادل نظر درباره نحوه همکاری در برگزاری دوازدهمین دوره دوسالانه عکاسی ایران، تعیین برنامه‌ها و بررسی راه کارهای اجرایی و فعالیت‌های انجمن صحبت و گفت و گو شد.
دومین جلسه گفت و گوی مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی با هیئت مدیره انجمن سفال و سرامیک درباره برگزاری دهمین دوره دوسالانه سفال و سرامیک معاصر ایران و برگزاری نمایشگاه سفال و سرامیک و همچنین مسائل مربوط به این انجمن در موزه هنرهای معاصرتهران برگزار شد.
در این جلسه بهزاد اژدری رئیس هیئت مدیره، فرزاد فرجی، ‌منیژه آرمین، فریده تطهیری مقدم، ‌مرضیه قره‌داغی و عشرت سیروس از اعضای هیئت مدیره حضور داشتند. این جلسه به منظور تبادل نظر درباره برنامه‌های انجمن سفال و سرامیک، ‌برگزاری نمایشگاه سفال و سرامیک در تهران، برگزاری دهمین دوره دوسالانه سفال و سرامیک معاصر ایران، ‌برگزاری کلاس‌های آموزشی و پژوهشی و برگزاری ورک شاپ‌های سفال و سرامیک صحبت و گفت و گو شد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست