1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. شرکت در تور عکاسی از عاشورای حسینی با هدف مستندسازی و نشر عکس

شرکت در تور عکاسی از عاشورای حسینی با هدف مستندسازی و نشر عکس

تور عکاسی عاشورایی با هدف سعی در درک متعالی از ابعاد عرفانی و حماسی سوگواران شهدای دشت کربلا، ثبت و تولید و مستندسازی رفتارها و آیین های اعتقادی مسلمانان در تاسوعا و عاشورای حسینی برگزار می شود.

دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در پی برنامه ریزی چندین ساله نسبت به هدف گذاری و مستندسازی ابعاد عرفانی-حماسی آیین های سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع)و یاران شان در ماه محرّم، قصد دارد زمینه ای را برای حضور عکاسان مستندکار و علاقمندان به عکاسی آیینی فراهم نماید و دستاوردهای این گروه از عکاسان را به سمت و سوی ارایه در قالب نمایشگاه و چاپ در کتاب عکس سوق دهد.
این فراخوان یک دعوت عمومی از تمامی عکاسان ، دانشجویان عکاسی و تصویربرداری و علاقمندان عکاسی مستند است که نسبت به حفظ ارزش های معنوی و اخلاقی ابعاد عرفانی و حماسی سوگواران عاشورایی دغدغه مندند و از نگاه و باور و قدرت ثبت خود اطمینان لازم را دارند.
برگزار کننده در بخش بسترسازی زمینه مناسب نسبت به حضور و تامین امنیت و پشتیبانی از عکاسان همسفر نهایت سعی خود را در تامین هزینه و پرداخت حق التالیف نسبت به فایل های موفق و منظور اهداف این حرکت گروهی صرف خواهد کرد و شرح برنامه را در نشستی برای عکاسان همسفر و شرکت کننده در این طرح بیان خواهد کرد.

گروه برنامه ریزی «تور عکاسی چیلیک» با وجود اهداف تعریف شده و آیین های محلی و رسوم بومی مناطق، سفرهای متعددی را در سالهای مختلف به استان های مختلف کشور داشته است و بنابر ارزیابی های کارشناسانه تصمیم بر آن گرفته است تا با هدف حضور و عکاسی، برگزاری همایش و نمایشگاه و زمینه سازی برای چاپ کتاب عکس مربوط به این جریان در سایه اهداف تعیین شده مقصد سفر عاشورایی سال جاری را شهرستان خوانسار تعیین نماید.

از این رو ضرورت دارد همسفران علاقمند با حضور در یک نشست توجیهی، توضیح های لازم در خصوص توجه به اهداف این سفر را مدنظر قرار دهند.
همچنین مدت زمان این سفر بیش از ۱۰۰ساعت تعریف شده است تا عکاسان نسبت به تمرکز بر اهداف این رویداد فرهنگی-هنری توجه لازم را صرف نمایند.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع از شرایط این سفر و حضور در فهرست مستندسازان این گروه با شماره های: ۸۸۳۴۸۸۲۴ و ۰۹۱۲۲۷۹۷۷۱۷ در تماس باشند و نسبت به حضور رایگان در جلسه توجیهی و دریافت توضیحات لازم اقدام نمایند.
امکان حضور رایگان در نشست توجیهی سفر عکاسی عاشورایی و دریافت اطلاعات هیچ گونه محدودیتی ندارد ولیکن تعداد همسفران مجاز به حضور و همراهی در این سفر سقف تعریف شده خواهد داشت.

پیشین
کارگاه آموزشی عکاسی کویر و نشست با عکاسان کویر برگزار می شود
پسین
نمایشگاه عکس منتخب ادوار دوسالانه عکس سرمایه اجتماعی در یاسوج

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست