1. خانه
  2. اخبار
  3. طلای فوتوژورنالیسم به « مادربزرگ قصه ها » تعلق گرفت

طلای فوتوژورنالیسم به « مادربزرگ قصه ها » تعلق گرفت

مدال طلای بخش فتوژورنالیسم فستیوال بین المللی انجمن ملی عکاسی آمریکا به عکاسی ایرانی اختصاص یافت.
به گزارش " پایگاه عکس چیلیک " (Chiilick.com) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن ملی عکاسی آمریکا(PSA Gold) هیوا نقشی، هنرمند عکاس کردزبان ایرانی توانسته است از بین تمامی عکاسان شرکت کننده از سراسر جهان در این بخش بنا بر رای و نظر هیات داوران، رتبه نخست این جشنواره را با کسب مدال طلای این جشنواره از آن خود کند.
بنابر این انتخاب، عکس این عکاس ایرانی با عنوان " مادربزرگ قصه ها " توانسته است برنده بهترین عکس بخش فوتوژورنالیسم- Best Of Show – جشنواره بین المللی عکاسی در سال ۲۰۱۳ میلادی به شمار آید.

مدال طلای فوتوژورنالیسم به « مادربزرگ قصه ها » رسید

 انجمن عکاسی آمریکاPSA یا (Photographic Society Of America) هر ساله مسابقاتی را در گرایش های گوناگونی همچون: سفر، طبیعت، فتوژورنالیسم و … برگزار می کند که مطابق با آمار از جمله جشنواره های معتبر بین المللی پرمخاطب و مقبول در زمینه عکاسی به شمار می آید.
" هیوا نقشی " متولد مردادماه سال 1356 در منطقه کردستان (شهرستان بانه) و دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته نقاشی است.

برگزاری چهار دوره نمایشگاه انفرادی عکاسی و نقاشی، شرکت در بیش از ۳۰ عنوان نمایشگاه گروهی، کسب مقام های گوناگون در مسابقه های داخلی و خارجی بخشی از سوابق هنری و اجرایی این عکاس هنرمند است.
ایشان همچنین در جشنواره(PSA Gold) روبان افتخار بخش سفر را نیز از آن خود کرده است.

حضور موفق هیوا نقشی در رقابت هایی چون: جشنواره سراسری عکس کار و تعاون ۱۳۹۱، کسب رتبه برگزیده نخستین مسابقه عکس فرش دستبافت ایران، نفر برتر جشنواره ایران ما، نفر اول جشنواره جوان ونشاط، کسب لوح تقدیر از جشنواره عکس آبرنگ، نفر سوم مسابقه عکس تاسیسات۱۳۹۱، کسب لوح تقدیر از جشنواره کارت پستال های شهری و راهیابی به چندین دوره مسابقه عکس تصویر سال، شوکا، آزاد، عکس ملی ایران، بهار، نگاه نو و رتبه هایی از جشنواره های عکاسی در کشورهای: فرانسه، اسلونی، صربستان و… از جمله موفقیت های این عکاس ایرانی به شمار می رود.
جهت مشاهده اسامی عکاسان راه یافته و نتایج داوری و گزارش این فستیوال " ایـنجـا " کلیک کنید.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست