1. خانه
  2. اخبار
  3. عکس‌های منتشر نشده اکبر ناظمی از وقایع انقلاب اسلامی منتشر می‌شود

عکس‌های منتشر نشده اکبر ناظمی از وقایع انقلاب اسلامی منتشر می‌شود


خبرگزاری فارس: عکس‌های منتشر نشده از وقایع انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ از آرشیو «اکبر ناظمی» توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، روابط عمومی آرشیو بزرگ عکس و فیلم انقلاب اعلام کرد: ۳۶۵ قطعه عکس از مجموعه عکس‌های اکبر ناظمی در مجموعه‌ای چهارجلدی همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توسط انتشارات «سوره مهر» منتشر خواهد شد.
این مجموعه کتاب در چهار عنوان «انقلاب»، «زنان»، «کودکان و نوجوانان» و «شعارها و دیوارنوشته‌ها» وقایع فعالیت‌های خودجوش و حضور یکپارچه ملت ایران را از مردادماه ۱۳۵۷ تا پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر می‌کشد.
جلد اول این مجموعه کتاب، سال ۱۳۸۸ در تیراژ ۲۵۰۰ جلد منتشر شد که با استقبال علاقه‌مندان به تاریخ، هنر عکاسی و دانشجویان به چاپ دوم رسید.
در این چهار جلد، بخشی به عنوان «چکیده وقایع انقلاب ۱۳۵۷» ضمیمه شده که فهرست‌وار به اتفاقات مهم روزهای پر التهاب انقلاب می‌پردازد. علاوه بر این بخش، در دو کتاب «زنان» و «شعارها و دیوارنوشته‌ها» با استناد به عکس‌های موجود در کتاب، بیوگرافی شخصیت‌های موثر در انقلاب بخش دیگری از این کتاب‌ها را تکمیل می‌کند.
این کتاب‌ها در قطع بیاضی بزرگ (۳۵×25) توسط انتشارات سوره مهر تهیه و تولید شده و همزمان با نمایشگاه بین‌الملی کتاب تهران به بازار عرضه خواهد شد. «مهیار سپهری»، «کبری کریمی» و «مریم قربانی‌نیا» و «بهناز شمسینی» در بخش گرافیک، «محسن کاظمی»، «فاطمه سرآبادانی» و «نسرین افشار» در بخش تحقیق و پژوهش، «علیرضا روشن» به عنوان ویراستار، «مجید زارع» به عنوان ناظر چاپ و «ژوبین غازیانی» به عنوان «مدیر تولید»، اکبر ناظمی را در تالیف این کتاب‌ها یاری کرده‌اند.
انتهای پیام/

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست