1. خانه
  2. اخبار
  3. عکسی در فیس بوک جنجال آفرید F.B.I به دنبال توهین کنندگان به عکس اوباما

عکسی در فیس بوک جنجال آفرید F.B.I به دنبال توهین کنندگان به عکس اوباما

سرویس مخفی اف بی آی در حال انجام تحقیقات در مورد عکس‌های صفحه فیس‌بوک یک مامور پلیس اهل آریزوناست که در آن یک گروه از جوانان مسلح در صحرایی با پیراهنی که بر روی آن عکس سوراخ شده اوباما با گلوله دیده می‌شود، عکس یادگاری گرفته‌اند.

به گزارش الف به نقل از روزنامه دیلی میل، "مکس میلین" یک سخنگوی اف بی آی تصریح کرد که ماموران مخفی پلیس فدرال به دنبال جوانان این عکس است. گفته می‌شود که چهار تن از این جوانان با اسلحه‌هایی که در اختیار داشته‌اند به سوی این پیراهن با عکس اوباما شلیک کردند و با این پیراهن سوراخ شده عکس یادگاری گرفتند.

این مقام سرویس مخفی آمریکا در ادامه گفت: افراد حق دارند نظرات خود را در هر جایی اعلام کنند و از حق آزادی بیان بهرمندند اما ما نیز مطمئنا از این حق برخورداریم که تا در جریان اهداف این نوع کارها قرار بگیریم.

"پت شیرر" افسر پلیسی که ابتدا این عکس را در صفحه فیس بوک خود قرار داد، گفت که وی به هیچ وجه انتظار نداشته چنین عکسی باعث وارد عملیات شناسایی سرویس مخفی آمریکا شود. وی افزود: دلایل این جوانان برای انجام این کار به خودشان مربوط است.

گفته میشود به خاطر این عکس ممکن است این افسر پلیس به نقض قوانین مربوط به رسانه‌های اجتماعی متهم شود. براساس تحقیقات اولیه سرویس مخفی آمریکا یکی از افراد این عکس یک جوان دبیرستانی بوده است.

در حالی سرویس مخفی امریکا تلاش گسترده‌ای را برای شناسایی این چند جوان آغاز کرده است که برخی رسانه از اقدام گسترده این آژانس امنیتی آمریکا متعجب شده‌اند چون به گفته برخی از رسانه‌ها این جوانان احتمالا برای سرگرمی به سوی پیراهن با عکس اوباما تیراندازی کردند اما سرویس مخفی آمریکا این موضوع را امنیتی کرده است.

گسترش حضور جوانان در جنبش ضد سرمایه‌داری در آمریکا سطح تحمل پلیس و آژانس‌ اطلاعات مرکزی آمریکا را پایین آورده است بطوری که در مورد هر رفتار غیرمعمولی جوانان عملیات شناسایی گسترده‌ای را آغاز می کنند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست