1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. عکس برتر « مساجد تاریخی ایران » پوستر شد

عکس برتر « مساجد تاریخی ایران » پوستر شد

عکس برتر از مجموعه عکس های به نمایش گذاشته شده با موضوع مساجد تاریخی ایران در قالب پوستر منتشر خواهد شد.
این تصمیم بر اساس حضور دکتر محمدحسن طالبیان، معاون میراث میراث فرهنگی کشور در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و دیدار از مجموعه عکس های این نمایشگاه اتخاذ شد.

عکس برتر « مساجد تاریخی ایران » پوستر شد

ایشان ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این نمایشگاه و رویداد فرهنگی تصریح کرد: پس از بازدید از نمایشگاه، تعدادی عکس از زوایای مختلف انتخاب شدند که داوران مختلف نیز نظر خواهند داد و در نهایت به آثار برگزیده این نمایشگاه لوح تقدیر ویژه تعلق می گیرد و یکی از آثار نیز به عنوان عکس برگزیده از میان تمامی عکس های منتخب به عنوان پوستر چاپ خواهد شد.
پس از افتتاح نمایشگاه عکس «مساجد تاریخی ایران» و بر اساس تصمیم داوران به تمامی شرکت کنندگانی که آثارشان در این نمایشگاه در معرض دید قرار گرفته لوح تقدیر اهدا می شود.
همچنین از میان عکس های برگزیده ای چون مسجدهای: آقا بزرگ کاشان و جامع یزد از سعید فلاح فر، مشیر شیراز از محمدرضا(امید) آقایی، حاج علی اکبر اردبیل اثر علی رحمتی و شیخ لطف ا… اصفهان اثر کریم صباغی و نادر داوودی به عنوان آثار برتر نمایشگاه جهت اهدای لوح تقدیر ویژه انتخاب شدند و در نهایت عکس مسجد وکیل شیراز، اثر محمدرضا(امید) آقایی عکاس استان فارس به عنوان برترین عکس نمایشگاه جهت چاپ به صورت پوستر منتخب شد.

شایان ذکر است آثار نمایشگاه عکس «مساجد تاریخی ایران» پیشتر از طریق فراخوان جمع آوری و آثار برتر ارسالی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

علاقه مندان جهت دیدار از نمایشگاه عکس « مساجد تاریخی ایران » می توانند تا پایان روز ۱۴ آذرماه جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ به نگارخانه جهان نمای مجموعه تاریخی فرهخنگی نیاوران مراجعه کنند.
نگارخانه جهان نما در تهران، میدان شهید باهنر(نیاوران)، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع شده است.

پیشین
«خواب در طبیعت» سوژه یک عکاس‌ شد
پسین
اعتراض بازرس انجمن عکاسان به حذف سیمرغ عکس از جشنواره فیلم فجر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست