1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. فراخوان نمایشگاه گروهی مجازی عکس «به رسم شکر» توسط گروه رسم

فراخوان نمایشگاه گروهی مجازی عکس «به رسم شکر» توسط گروه رسم

فراخوان نمایشگاه گروهی مجازی عکس «به رسم شکر» در تهران جهت اطلاع رسانی و ارسال آثار توسط گروه هنری رسم برگزار می شود.
گروه هنری رسم با انتشار این فراخوان نمایشگاه گروهی عکس، از تمامی عکاسان و جستجوگران محیطی با ابزاری چون دوربین عکاسی دعوت می نماید تا با حضور نام و نگاه‌شان در ارتقای سطح کیفی این نمایشگاه عکس بکوشند.

سمیرا صفاری مدرس دانشگاه ،گرافیست و مدیر مسئول گروه هنری رسم با اشاره به برگزاری نمایشگاه گروهی مجازی بیان نمود:
ثبت آیین ها و رویدادها و کردار مقدس، بسیار می تواند به گسترش این فرهنگ موثر باشد. فراخوان نمایشگاه عکس « به رسم شکر» با اهداف معرفی دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت در عکاسی، ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان سراسر کشور، همچنین ارتباط و آشنایی بیشتر متقاضیان (سفارش دهندگان) با این هنر برگزار شده است. در این فراخوان ارتقاء سطح کیفـی عکاسی نیز مدنظر می باشد. علاوه بر این بیان زیبایی های و ویژگی های آئینی و مذهبی می تواند راه نویی برای رشد نگاه و درک درونی و مواجهه هنرمندان ایجاد نماید.

صفاری، کیوریتور و گرداننده رویداد «به رسم شکر» بیان نمود که موضوع نمایشگاه، در دو بخش آزاد و ویژه طراحی شده است.
موضوع بخش ویژه نمایشگاه عکس «به رسم شکر»، آیین ها، ادیان و مذاهب، اطعام ایتام، نذورات، زیارت، اماکن مقدس و … می باشد. عکس های نمایشگاه گروهی عکس «به رسم شکر» در سایت فرهنگسرای ملل تهران برگزار و نگاه عکاسان در این پایگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.
این مدرس دانشگاه افزود: تکنیک و شرایط سنی، آزاد است. ظرفیت شرکت در نمایشگاه محدود بوده و به راه‌یافتگان گواهی دو زبانه(پارسی/ انگلیسی) اعطا خواهد شد. شرکت‌کننده در نمایشگاه به عنوان مالک اثر شناخته می‌شود و مسئولیت هر گونه ادعا درباره مالکیت اثر از عهده برگزارکننده رویداد، خارج و تمامی مسئولین خبط و خطا برعهده ارسال‌کننده فایل اثر است.
آخرین مهلت برای ارسال آثار به طریق شبکه اجتماعی واتس‌آپ ۱۰ تیر ماه ۱۴۰۰ تعیین شده است.
گروه هنری رسم از هنرمندان و هنردوستان ارجمند دعوت می نماید که آثار خود را جهت شرکت در نمایشگاه گروهی تهران در نزدیک ترین زمان ممکن به شماره ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ واتس اپ نمایند.
علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۳۶۵۱۰۱۰۲۶ تماس حاصل فرموده و به نشانی سایت گروه هنری رسم www.rasmgroup.com واینستاگرام: @rasmgroup
https://instagram.com/rasmgroup?igshid=178sum9pp9omj مراجعه نمایند.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
در چنین روزی عکس اعتراضی خودسوزی راهب بودایی به ثبت رسید
پسین
جایزه عکس سال ۲۰۲۱ پولیتزر به مجموعه عکس «امیلیو مورناتی» رسید

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست