1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. «به رسم شکر» با هفتاد اثر به نمایش درمی آید

«به رسم شکر» با هفتاد اثر به نمایش درمی آید

دبیرخانه فراخوان نمایشگاه عکس «به رسم شکر» طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با هفتاد قطعه عکس این نمایشگاه برگزار خواهد شد.
در پی اعلام فراخوان نمایشگاه گروهی عکس «به رسم شکر» با بخش های گوناگون و در قالب موضوع های متفاوتی چون: آیین ها، بناها، زیارت و …، تعداد نزدیک به دوهزار فریم فایل عکس به دبیرخانه واصل شد که پس از ارزیابی و کارشناسی گروه داوران، تعداد ۷۰ قطعه عکس برای نمایش در پایگاه اطلاع رسانی یکی از فرهنگسراهای تهران نهایی شده است.

سمیرا صفاری، دبیر برگزاری و عضو گروه کارشناسی آثار مجموعه فایل های دریافتی از استان های کشور را متنوع خواند و در قبال درخواست های تمدید متعددی که از دبیرخانه بعمل آمد اظهار عذرخواهی کرد و گفت: در نظر داریم تا در امرداد سال جاری نمایشگاه را برگزار کنیم و زمان بندی برنامه به گونه ای رقم خورده است که با وجود اعلام اسامی صاحبان عکس راه یافته در سیر معمول اداری به هیچ عنوان امکان تمدید زمان نداشته ایم.
صفاری تاکید کرد: در متن فراخوان و اطلاعیه منتشر شده پس از آن تاکید کرده بودیم متقاضیان کار ارسال را به زمان نهایی واگذار نکنند تا به مشکلی برنخورند و سپاس گزار آن دسته از عکاسان و شرکت کنندگانی هستیم که با جدی تلقی کردن توصیه دبیرخانه اسباب نظم و آرامش را برای جریان کار و عوامل اجرایی و خودشان فراهم کردند.
خلاقیت و نوآوری، برش زمان ثبت، ترکیب بندی سلامت، سعی در القای مفهوم، نگاه عکاسانه و وفاداری به اصالت عکس از جمله ملاک های داوری گروه کارشناسی عنوان شده است.
از سارا خبیر مدرس دانشگاه، تصویرگر و نویسنده، مسعود صفرنیا، طراح گرافیک و عکاس، یونس دهقانی، عکاس و طراح گرافیک و سمیرا صفاری مدرس دانشگاه، طراح گرافیک و مدیر هنری و پژوهشگر، اعضای گروه کارشناسی و داوری این نمایشگاه نام برده شده است.
اسامی صاحبان عکس نمایشگاه و دیگر اطلاعات مربوط به این رویداد بلافاصله پس از دریافت از دبیرخانه از طریق دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک اطلاع رسانی و در شبکه اجتماعی الگرام، اینستاگرام و توئیتر منتشر خواهد شد.
 

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
چگونه «آندره ی الیزابت» بر «آندره کرتس عکاس» تاثیر گذاشت
پسین
یادداشت کریم متقی بر کتاب عکس «شرق مقرنس» فرشید احمدپور

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست