1. خانه
  2. اخبار
  3. نشان دادن تبعیض برضد مسلمانان چین با عکس

نشان دادن تبعیض برضد مسلمانان چین با عکس

 یک عکاس سوئدی در قالب عکس، تبعیض برضد مسلمانان چین را به تصویر کشیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک استاد دانشگاه و عکاس سوئدی مشکلات و تبعیض ها بر ضد مسلمانان چین،‌ را در قالب عکس به تصویر کشیده است.
نمایشگاه عکس اویگورها، مسلمانان فراموش شده چین،‌ از ۱۴ مارس ۲۴ اسفند در مرکز ابرار هاوس لندن آغاز می شود. در عکسهای این نمایشگاه،‌ پر انگستورم،‌ عکاس سوئدی، بی عدالتی ها و نقض حقوق مسلمانان قوم اویگور را به نمایش گذاشته است.
انگستورم این عکسها را در بازدید اخیر خود از مناطق مسلمان نشین چین تهیه کرده است. مراسم افتتاحیه نمایشگاه اویگورها مسلمانان فراموش شده چین،‌ 14 مارس برگزار می شود و بازدید از نمایشگاه ۱۵ و ۱۶ مارس هم ادامه خواهد داشت.
در مدت برگزاری این نمایشگاه عکس اویگورها مسلمانان فراموش شده چین،‌ پر انگستورم استاد دانشگاه وعکاس سوئدی به بیان مشاهدات و دیدگاههای خود درباره مسلمانان چین می پردازد. انور بوگدا، رئیس انجمن اویگورهای چین در انگلیس، کایسر عبدالرسول اوزهان رئیس مرکز بین المللی اویگورها و انجلوس رالیس روزنامه نگار و عکاس سخنرانی خواهند کرد.
شماری از جمعیت چند ده میلیونی مسلمانان چین در استان سین کیانگ درغرب چین زندگی می کنند که از نژاد اویگورها هستند. دولت چین محدودیتهای شدیدی برضد مسلمانان این منطقه اعمال می کند. بازداشت به بهانه های مختلف و محکومیت به اعدام برخی از اشکال برخورد با این مسلمانان است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست