1. خانه
  2. اخبار
  3. نشستی صمیمی با عکاسان کتاب

نشستی صمیمی با عکاسان کتاب

انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس پس از یک وقفه بیست ساله هفتمین جلد از مجموعه کتاب های جنگ تحمیلی the imposed war را منتشر کرده و قرار است روز یکشنبه ۲۳/ دی ماه نشستی صمیمانه با عکاسان صاحب اثر در این کتاب داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی این انجمن، در این نشست که بمنظور تقدیر و تشکر از عکاسان این مجموعه تدارک دیده شده سید عباس میر هاشمی مدیر عامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس گزارشی از روند جمع آوری و چاپ این کتاب ارائه خواهند نمود.

این جلسه که در ساعت ۱۶ عصر روز یکشنبه ۲۳/دی ماه تشکیل خواهد شد پذیرای پنجاه و چهار نفر از عکاسانی است که در طول سالهای دفاع مقدس و سالیان بعد از آن به نقش زنان در عرصه های مختلف نبرد و پشتیبانی و تدارکات ، بدرقه ، تشییع و … پرداخته اند.

در نظر است تا از یکی از کارشناسان عکاسی کشور دعوت شود تا پیرامون این اثر به تحلیل و بررسی بپردازد.

شایان ذکر است بخشی از عکس های این کتاب ، منتخب آثار راه یافته به مسابقه عکس زن در دفاع مقدس است که از بین بیش از ۳۰۰۰ عکس رسیده به دبیر خانه در سال ۱۳۸۰ برگزار گردیده و سایر آثار از مجموعه گنجینه انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس می باشد که در طول چند سال با جمع آوری و ساماندهی به آثار عکاسان انقلاب و دفاع مقدس انتخاب گردیده اند.

لازم به یادآوری است کتاب "زن در دفاع مقدس" در جشنواره دفاع مقدس سال ۱۳۸۶ بعنوان بهترین کتاب سال معرفی گردیده است این کتاب که مشتمل بر ۱۵۴ صفحه می باشد در تیراژ ۵۰۰۰ نسخه و قطع خشتی به چاپ رسیده است.

علاقه مندان به شرکت در این جلسه می توانند در ساعت ۱۶ یکشنبه ۲۳ دی ماه به مجتمع فرهنگی اسوه واقع در تهران، خیابان انقلاب، ابتدای بهار شمالی، سالن یاس آبی مراجعه نمایند.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست