1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نشست آموزشی « زیبایی شناسی در عکاسی مستند » برگزار شد

نشست آموزشی « زیبایی شناسی در عکاسی مستند » برگزار شد

در حاشیه دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران در سیستان و بلوچستان ، کارگاه نظری و نشست آموزشی رویکرد « زیبایی شناسی در عکاسی مستند » برگزار شد
به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از دبیرخانه دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران ، ورک شاپ رویکرد زیبایی شناسی در عکاسی مستند در دومین جشنواره ملی اردویی عکس نگاران برگزار شد. این کارگاه نظری با حضور و تدریس ناصر محمدی از عکاسان استان زنجان و فعال در حوزه عکاسی مستند در محل نگارخانه فردوسی برگزار شد.
در این نشست آموزشی دو ساعته مباحثی چون: تعریف زیبایی؛ عناوین زیبایی شناسی، زیبایی از نظر فلاسفه باستان، زیبایی شناسی در عکاسی تصویرگرایی و زیبایی شناسی در عکاسی جدایی طلب طرح و بحث شد و حاضرین در این نشست درباره ی مباحث این کارگاه نظری به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.
این ورک شاپ از مجموعه کلاس های آموزشی دومین جشنواره ملی عکس نگاران می باشد که شرکت در آن جلسه برای عموم علاقمندان، آزاد و رایگان تعیین شده است.
نگارخانه فردوسی در بلوار خرمشهر،خرمشهر ۱۴، مجتمع فرهنگی – هنری ارشاد زاهدان واقع شده است.
از مجموعه برنامه های آموزشی جشنوراه دو ورک شاپ دیگر نیز برگزار خواهد شد.ورک شاپ عکاسی سفر استاد سعید عرب زاده و سمینار تخصصی حقوق عکاسان استاد رامین کاکاوند از دیگر برنامه های آموزشی این جشنواره می باشد.
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس «پرده آخر» در موزه عکسخانه شهر
پسین
دومین رویداد هنری پاییز _ برگ دانشگاه هنر

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست