1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه «اسب حیوانی است نجیب!!!» در ارومیه

نمایشگاه «اسب حیوانی است نجیب!!!» در ارومیه

نمایشگاهی از آثار عکاسان رضا امن زاده و جواد عسکر اوغلی با عنوان « اسب حیوانی است نجیب!!! » در نگارخانه میلان شهرستان ارومیه در حال برگزاری است .
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه ۲۰ قطعه عکس در اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتیمتر از موضوع اسب و نگاهی هنری به فرم زندگی و زیست این حیوان در ارتباط با محیط رشد و پرورش با انسان ارایه شده است.
اسب حیوانی است نجیب امن زاده عسکراوغلیدر بخشی از متن قاب نخست نمایشگاه این دو عکاس آمده است
: اسب، موجودی ست که مدتهاست حیاتش با زندگی انسان درآمیخته است و بارها نیز سوژه خلق آثار متفاوتی بوده است. مجموعه پیش رو نیز، تلاشی ست برای بازنمایاندن این همراهان قدیمی انسان. اما آنچه که اینبار متمایز است اشنازدایی آگاهانه عکاس است. عکاس با درهم آمیختن واقعیت بیرونی و جهان ذهنی خود، موجوداتی نو خلق کرده که همان قصه ی مکتوب همیشگی را با روایتی شخصی از سیر زندگی باز خوانی کنند.
حیات، آمیزه ای از اطاعت و عصیان، عشق و نفرت، آزادی و اسارت، و در انتها مرگ. چرخه ای همیشگی و مختوم به بهشت موعود اما اینبار با پرسشی تازه،  بر روی تک تک قابها،  تا همه را به تعمقی دوباره فرا بخواند: آیا اسب حیوان نجیبی ست؟؟؟

رضا امن زاده متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۵۵ در ارومیه و دانش آموخته رشته ارتباط تصویری(گرافیک) و جواد عسکر اوغلی متولد دی ماه سال ۱۳۶۰ و دانش آموخته رشته حقوق هستند که از عکاسان فعال در زمینه فیلمسازی و عکاسی استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه می باشند که به مدت ۱۵ سال است که در این عرصه مشغول به تلاش و تجربه اند.
نمایشگاه عکس « اسب حیوانی است نجیب!!! » تا پایان روز پنجشنبه ۱۴ مرداد ماه جاری همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ مهیای حضور علاقمندان است.
گالری میلان ارومیه در خیابان مولوی ، خیابان امین ، خیابان ارمغان ، خیابان ارغوان ، نبش کوی هفتم واقع شده است .

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایش منتخب آثار جشنواره عکس تعاون در یزد
پسین
نشریه فصلنامه عکاسی با موضوع فوتومونتاژ معاصر منتشر شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست