1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « دوگی جان » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه « دوگی جان » در موزه عکسخانه شهر

یکصدو پنجاه و یکمین دوره از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه، هفدهم فروردین ماه جاری به نمایش عکس های خانم مهناز برقان اختصاص می یابد.

نمایشگاه « روستای دوگی جان » در موزه عکسخانه شهر مهناز برقان متولد سال ۱۳۳۹ و دانش آموخته ادبیات است که با وجود همسر عکاس شان " محمدعلی جدیدالاسلام " در خطه تبریز، تا به حال موفق به برگزاری دو دوره نمایشگاه با عناوین گل و گیاه در نگارخانه مانی و طبیعت در نگارخانه یاسمین این شهر شده است.

نمایشگاه " دو گی جان " سومین نمایشگاه انفرادی این علاقمند به شمار می رود که دربرگیرنده تعداد ۳۲ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع: بهار در روستای " دوگی جان " است.

روستای دوگی جان از توابع شهرستان مرند و در نزدیکی شهر بناب می باشد که دارای ۳۰۰ خانوار ساکن می باشد و از آب و هوای ییلاقی بهرمند بوده و کار و کسب مردم روستای دوگی جان به صورت عمده دامپروری است.

علاقمندان می توانند تا روز یکشنبه، چهارم اردی بهشت ماه سال جاری از روز شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۴ تا ۱۷ و جمعه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶ از این نمایشگاه دیدن کنند.

موزه عکسخانه شهر تحت نظارت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده و در میدان هفت تیر، خیابان بهار شیراز، بوستان بهار شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست