1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « نوع نگاه » در موزه عکسخانه شهر

نمایشگاه « نوع نگاه » در موزه عکسخانه شهر

یکصدو پنجاه و دومین نمایشگاه از سلسله نمایشگاه های عکس در موزه عکسخانه شهر ار عصر روز چهارشنبه، هفتم اردی بهشت ماه جاری به نمایش آثار طبیعت بیجان عطالله دل آرا اختصاص یافت.

نمایشگاه « نوع نگاه » در موزه عکسخانه شهر

این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی ایشان به شمار می آید با عنوان " نوع نگاه " ارایه شده و در برگیرنده ۳۰ قطعه عکس رنگی با موضوع طبیعت بیجان می باشد.

عطالله دل آرا متولد سال ۱۳۴۱ و از جمله نخستین دانش آموختگان کارشناسی عکاسی در سال ۱۳۶۲ از دانشگاه هنرهای زیبا به شمار می آید.

ایشان بعدها به عنوان دبیر آموزش و پرورش برای رشته های ارتباط تصویری و عکاسی به کار هنری خود ادامه دادند.

دل آرا از اشیا بسیار ساده و در دسترس به عنوان سوژه برای عکاسی در مورد طبیعت بیجان برای ایجاد احساسات مختلف بهره جسته است.
ایشان معتقد است: آنها می توانند گاهی صرفا جنبه تزئینی و دکوراتیو داشته و گاهی برای بیان حالت اکسپرسیون و گاهی هم به عنوان تصاویر لذت بخش برای دیدن به شمار آیند. گذشته از این که عکسهای طبیعت بیجان برای بیننده احساس جالبی بوجود می آورد برای خود عکاس در موقع عکاسی نیز بسیار مسرت بخش است، به بیان دیگر در هنگام اوقات فراغت میتوانیم با دقت و توجه به وسایل بسیار ساده اطرافمان از سوژها ساعت ها به روشهای مختلفی عکسبردازی نموده و ضمن لذت بردن از عکاسی تصاویری زیبا و به یاد ماندنی خلق کنیم، که به صورت خاطره در ذهن ماندگار می شود.

در آیین گشایش این نمایشگاه، گرد هم آیی نخستین دوره دانش آموختگان رشته عکاسی ورودی سال ۱۳۶۲ دانشگاه تهران دانشکده هنرهای زیبا برگزار خواهد شد.
علاقمندان می توانند تا پایان روز سه شنبه ۲۷ اردی بهشت ماه جاری همه روزه از شنبه تا پنج شنبه ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و جمعه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۶ از این نمایشگاه دیدن کنند.
موزه عکسخانه شهر در تهران، میدان هفت تیر، خیابان بهارشیراز، بوستان بهار شیراز واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست