1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه « معماری مساجد ایرانی » در تالار انتظار کرمانشاه

نمایشگاه « معماری مساجد ایرانی » در تالار انتظار کرمانشاه

نمایشگاهی از آثار عکاسی  ناصر میزبانی با عنوان " معماری مساجد ایران " از عصر روز شنبه ۱۱ شهریورماه جاری در محل نگارخانه تالار انتظار در شهر کرمانشاه گشایش می یابد.
ناصر میزبانی در این نمایشگاه تعداد ۸۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر رابا موضوع معماری سنتی و مدرن مساجد ایران و همچنین نماز به عنوان یک امر دینی در محل مساجد ایران را به نمایش گذاشته است.

  این مجموعه چهارمین نمایشگاه انفرادی عکاس به شمار می رود که به مناسب بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه برگزار می شود. عکاس پیش از این نیز با نمایشگاه هایی با عنوان: " کاشان "، " نیشابور " و " معماری ایران از نگاه چشمان من " عکس هایی را از مجموعه ی سالها تلاش عکاسی متمرکز خود بر مجموعه مساجد ایران به نمایش گذاشته بود.

  از جمله مساجد به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه می توان به: عکس هایی از مسجد کبود تبریز، مسجد جامع گوگان، مسجد مدنی شهرکرد، مسجد جامع نائین، مساجد تاریخی اصفهان، مسجد آقابزرگ کاشان، مسجد عمادالدله کرمانشاه، مسجد گوهرشاد مشهد، مسجد جامع کرمان، مسجد جامع میمندکرمان، مسجد تاریخانه دامغان، مسجد جامع ورامین، مسجدعالی شهیدمطهری در تهران، مسجدجامع ساوه، مسجدنظرکرده یزد، مسجد جامع زنجان اشاره کرد.

ناصر میزبانی متولد اردی بهشت ماه سال ۱۳۴۳ در شهر تبریز است و عکاسی را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. وی در سال ۱۳۶۴ موفق به دریافت لوح تقدیر در مسابقه نفت و زندگی شد.
میزبانی از سال ۱۳۶۸ عکاسی را با نگاهی حرفه ای ادامه داد و از سال ۱۳۷۱ شروع به همکاری با مطبوعات نمود.
این عکاس پس از گذراندن دوره تخصصی چاپ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۷۴ در زمینه عکاسی معماری ایران به ورتی تخصصی زمانی را صرف کرد و در ادامه اقدام به چاپ و نشر مجموعه کارت پستال، کتاب و کتابچه و پوستر برای بیشتر استان های کشور کرد.
ایشان با عکاسی از تمامی راه ها و جاده های کشور تحت پروژه راه های ایران مجموعه ای را در این زمینه تدوین کرد و در همین راستا برای عکاسی از عروسی عشایر قشقایی در سال ۲۰۰۲ میلادی موفق به دریافت لوح تقدیر یونسکو شد.
عکس های  ناصر میزبانی در نمایشگاه های متعددی در ایران و کشور های دیگر به نمایش گذاشته شده و با آثار این عکاس، کتاب هایی نیز به چاپ رسیده است.
این نمایشگاه همزمان با عصر روز شنبه با حضور مقامات فرهنگی و هنری استان و شخص ناصر میزبانی به عنوان عکاس نمایشگاه گشایش یافته و تا پایان روز پنجشنبه ۱۶ شهریورماه جاری همه روزه از ساعت ۹ تا ۲۰ پذیرای حضور علاقه مندان می باشد.
نگارخانه تالار انتظار در شهر کرمانشاه، میدان آزادگان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر کرمانشاه واقع شده است.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست