1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «ناهمگون» شبنم ملکی در کرمانشاه

نمایشگاه عکس «ناهمگون» شبنم ملکی در کرمانشاه

نمایشگاه انفرادی عکس شبنم ملکی با عنوان «ناهمگون» از عصر روز شنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۲ در نگارخانه کلهر در شهر کرمانشاه گشایش می یابد.
 به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه انفرادی از عکس های مستند اجتماعی ثبت شده توسط این بانوی علاقمند به هنر عکاسی است تعداد ۲۴ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۰ در ۴۵ سانتیمتر به نمایش گذاشته می شود.

پوستر نمایشگاه عکس ناهمگون شبنم ملکی در کرمانشاه
در متن قاب نخست نمایشگاه عکس ناهمگون به عنوان استیتمنت آمده است:
«افسانه در سال ۱۳۶۵ در روستای قمرعلی از توابع شهرستان گیلانغرب واقع در استان کرمانشاه به دنیا آمد.او یک خواهر دوقلو به نام مستانه دارد
اما افسانه بخاطر مشکلات جسمی بدو تولد تفاوت های زیادی با خواهر دوقلویش دارد. وابستگی شدیدی به خواهر خود دارد به گونه ای که تمامی کارهای شخصی او را مستانه انجام می دهد و همین امر باعث شده که افسانه به شدت به خواهرش متکی باشد.
به دلیل زندگی در روستایی دور از شهر شرایط و نگهداری از افسانه دشوار شده است وی بارها به دلیل مشکلات جسمی در بیمارستان بستری شده، که به همین دلیل خانواده دچار مشقت و سختی زیادی شده اند
افسانه عاشق خانواده به ویژه پدرش هست
او در امور روزمره‌ی خانواده وظایف کوچکی را به عهده دارد.
افسانه به شدت به تلویزیون و آهنگ های کُردی علاقه مند است
منبع درآمد خانواده از یک مغازه ی کوچک خواروبار فروشی است که توسط مادر اداره می‌شود و افسانه در این زمینه کمک‌های کوچکی به مادرش می‌کند
افسانه وسواس های خاصی دارد مانند شستن دست‌ها
مستانه به دلیل علاقه و همچنین وابستگی و نیاز افسانه، همیشه نگران خواهرش است و به همین علت اکثر اوقات این دوخواهر در کنار یکدیگر هستند
عکس های پیش رو دستاورد مدتی است که در کنار این خانواده زندگی کرده و روزمرگی ها و مصائب این خانواده کوچک را به ثبت رسانده ام».
«هدف این نمایشگاه به تصویر کشیدن مشکلات عدیده‌ی خانواده ای است که فرزند معلول دارند، خانواده ی که با وجود سختی های فراوان همچنان به راه خود ادامه داده و با عشق در کنار فرزند خود ایستاده اند».
شبنم ملکی متولد تیر ماه سال ۱۳۶۸ در کرمانشاه و دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته گرافیک و دوره های آموزشی عکاسی می باشد که از سال ۱۳۹۶ عکاسی را به شکلی جدی تر دنبال می کند.

نمایشگاه عکس ناهمگون شبنم ملکی ساعت ۱۷ روز شنبه ۴ شهریور ماه گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۸ شهریور ماه همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه در نگارخانه کلهر دیدن کنند.
گالری میرزا رضا کلهر در: کرمانشاه، میدان الغدیر، مجتمع شهید آوینی واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
برگزیدگان جشنواره عکس هنر شیراز معرفی شدند
پسین
توصیه «جاسم غضبانپور» به عکاسان آیین اربعین

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست