1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « چشم آسمان » در اصفهان

نمایشگاه عکس « چشم آسمان » در اصفهان

نمایشگاه عکس « چشم آسمان » در اصفهاننمایشگاهی از آثار عکاسی همراه با معرفی کتاب ” چشم آسمان ” از روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه جاری در اصفهان برگزار می شود.

به گزارش ”  پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) در این نمایشگاه که با همکاری حوزه هنری اصفهان برپا شده، یونس کلاهدوز ۵۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ و ۱۰۰ در ۷۰ سانتیمتر را در نقش خانه حوزه هنری عکس های خود را که چندی پیش کتاب آن نیز به چاپ رسید، به نمایش می گذارد.

یونس کلاهدوز عکاس خلبان هواپیماهای فوق سبک که به عکاسی هوایی از مناظر و طبیعت ایران علاقه مند است، سعی داشته است تا با نگاهی متفاوت و تاکید بر ترکیب بندی و فرم هایی نو، عکس هایی از منظر آسمان بر زمین را برای مخاطبینی که کمتر از این امکان برخوردارند، به نمایش درآورد.
بخشی از این تصاویر کتاب پیش از این نیز در کتابی با همین عنوان ” چشم آسمان ” نگاهی از آسمان به سرزمین مان، توسط انتشارات تحریر خیال به چاپ رسیده که در این نمایشگاه به علاقمندان معرفی خواهد شد.

این نمایشگاه روز پنجشنبه ۱۱ دی ماه گشایش یافته و تا پایان روز چهارشنبه ۱۷ دی ماه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۸ پذیرای حضور علاقه مندان است.
نگارخانه نقش خانه در اصفهان، خیابان آمادگاه، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، مرکز هنری سوره واقع شده است.

پیشین
سومین دورۀ « ده روز با عکاسان » برگزار می‌شود
پسین
مهلت ارسال آثار به جشنوارۀ عکس « نگاه » تمدید شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست