1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « کودکان کار » در بوشهر

نمایشگاه عکس « کودکان کار » در بوشهر

نمایشگاهی از آثار عکاسی کودکان کار که آموزش عکاسی شان را با رضا عنصرسیار و شهرام ملکی زاده گذرانده اند ، با عنوان « دلاویز » از روز شنبه ۱۱ مهرماه جاری در نگارخانه عمارت امیریه شهرستان بوشهر به نمایش گذاشته می شود.
IMG_4876 به گزارش پایگاه عکس چیلیک رضا عنصرسیار در این نمایشگاه که با حمایت جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی(ع) برگزار می شود ، تعداد ۲۳ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر را از مجموع آثار این علاقه مندان برگزیده و با موضوع کودکان کار شهر بوشهر را به نمایش گذاشته است.

 

در متن قاب نخست نمایشگاه آمده است: جمعیت امداد دانشجویی مردمی امام علی (ع) بیش از یک دهه است که در زمینه معضلات اجتماعی مشغول به فعالیت است و دارای دفاتر در شهرهای مختلف می باشد. بوشهر از جمله شهرهای محل فعالیت این سازمان مردم نهاد می باشد که در مکانی تحت عنوان خانه ایرانی کودکان کار ، اعتیاد و سایر کودکان آسیب دیده و در معرض آسیب خدمات مختلفی از اعم خدمات آموزشی ، هنری ، ورزشی ، مشاوره ای ، مددکاری و … ارایه می کند. از مجموع کلاس های هنری در حال برگزاری در خانه ایرانی بوشهر دوره آموزشی و کلاس عکاسی بوده است. در این کلاس کودکان آموزش عکاسی را فراگرفته و پس از عکاسی ، جمع آوری شده و نمایشگاهی جهت ارایه آثار کودکان کار در نظرگرفته شده است.

عنوان نمایشگاه از نام « علی اصغر دلاویز » کودک کارتن خواب بوشهری الهام گرفته شده است که چندی پیش با تمام آرزوهای ناکام کودکانه اش از شرایط موجود در جامعه بدرود گفت و فوت کرد .

نمایشگاه عکس « دلاویز » در ساعت ۱۹ روز شنبه ۱۱ مهرماه گشایش یافته و علاقه مندان می توانند همه روزه تا پایان روز پنجشنبه ۱۶ مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از این عکس ها دیدن کنند.
نگارخانه عمارت امیریه در شهرستان بوشهر ، ساختمان شورای شهر ، عمارت امیریه واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
کانال خبری پایگاه عکس چیلیک در تلگرام راه اندازی شد
پسین
مهلت ثبت نام در اردوی ملی عکس تعزیه لامرد اعلام شد

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست