1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «آتشواره» در نگارستان اشراق

نمایشگاه عکس «آتشواره» در نگارستان اشراق

نمایشگاه گروهی از آثار عکاسان با عنوان «آتشواره» از روز سه شنبه ۴مهر ماه جاری در محل نگارستان اشراق شهر قم در حال نمایش است.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک نمایشگاهی از آثار ده تن از عکاسان شامل ۴۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در نگارستان اشراق قم با حضور تنی چند از مسئولین استانی قم گشایش یافته و در حال نمایش است.
نمایشگاه عکس «آتشواره» با دریافت حدود ۴۰۰ قطعه عکس از سوی تعدادی از عکاسان خبری استان قم با نگاهی به حوادث شهری مرتبط با ماموریت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم و بررسی و ارزیابی فایل عکس ها و انتخاب ۴۰ قطعه عکس به سرانجام رسیده است.

پوستر نمایشگاه عکس «آتشواره» در نگارستان اشراق
در این نمایشگاه عکس‌هایی از: محمد اخلاقی، احمد ظهرابی، مهدی جعفری، محمد محسن‌زاده، مهدی بخشی، محسن کرمعلی، محمد وحدتی، حسین یاراحمدی، امیر حسامی‌نژاد و عباس منجمی گیلانی به نمایش گذاشته شده است.
نمایشگاه عکس «آتشواره» به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم و مشارکت سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، نگارستان اشراق و خانه مطبوعات استان قم برگزار شده است.

احمد حاجی‌زاده معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم، سیدمرتضی سقاییان‌نژاد شهردار قم، محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استانداری، علی لقمان‌پور مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، مهدی اصفهانیان مقدم معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری، مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری، علی زندیه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، سیداحمد طباطبایی‌نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سیدمجتبی سبحانی ثابت رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم و جمعی از مدیران شهری و اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان قم از جمله میهمانان و مدعوین حاضر در مراسم گشایش این نمایشگاه بوده اند.

نمایشگاه آتشواره به مناسبت هفتم مهر ماه «روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی» برپا شده و تا پایان روز ۹ مهرماه ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ پذیرای حضور علاقمندان به عکاسی خبری و عکس گزارشی در نگارستان اشراق قم است.
نگارستان اشراق قم در شهر قم، ابتدای خیابان شهدا (صفاییه) واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
فراخوان دومین سوگواره ملی عکس پایتخت موکب‌ها
پسین
نمایشگاه عکس «هفت سنگ» شادی قدیریان در گالری راه ابریشم

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست