1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «سرزمین من» در مشهد

نمایشگاه عکس «سرزمین من» در مشهد

نمایشگاه انفرادی از آثار عکاسی عباس برزو با عنوان «سرزمین من» از روز شنبه ۲۱ اسفند ماه ۱۴۰۰ در نگارخانه جهان اسلام مشهد گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه عکس تعداد ۲۰ قطعه عکس رنگی در اندازه ۳۰ در ۴۰ سانتیمتر با موضوع ورود و زندگی اهالی محترم و محترمه افغانستان است که با نگاهی مرذم نگاری و دیدی مستند به این حوزه به نمایش گذاشته می شود.

عباس برزو متولد سال ۱۳۴۹ و دانش آموخته مقطع کارشناسی در رشته ارتباط تصویری دانشگاه هنر تهران است.
در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آمده است: از زمان ورود به هنرستان سینای مشهد در رشته هنر در حوزه هنر فعالیت داشته ام اما از سال ۱۳۷۰ با ورود به دانشگاه به صورت جدی‌تری به آموختن و تجربه و درک هنر عکاسی پرداخته ام.
نخستین عکس‌های خود را با دوربین اسمینا ی روسی در سال ۱۳۶۵ گرفتم و در طی این سالها عکاسی را در حوزه های: طبیعت، تبلیغاتی و مستند اجتماعی تجربه کرده ام.
چون عکاسی را برای ایجاد حس و حال خوش خودم انجام می دادم، دلیلی نمی دیدم که در هیچ نمایشگاه عکس گروهی و یا انفرادی، و حتی جشنواره ای شرکت کنم.
البته با توجه به این که رشته تحصیلی من ارتباط تصویری بوده و -بعضا- کار تبلیغاتی انجام می‌دهم، اغلب تجربه های عکاسی‌ام در شاخه تبلیغات از جنبه شغلی کار کرده ام.
نمایشگاه عکس سرزمین من مجموعه ای از عکس‌های اجتماعی است که ورود برادران و خواهران خوب افغانستان به ایران را نمایش می‌دهد.
نمایشگاه عکس «سرزمین من» عصر روز شنبه ۲۱ اسفند ماه جاری ساعت ۱۶ گشایش یافته و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان جمعه ۲۷ اسفند ماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۴:۳۰ از عکس های این نمایشگاه در نگارخانه شماره دو جهان اسلام در مشهد دیدار کنند.
نگارخانه شماره دو جهان اسلام در خراسان رضوی، شهر مشهد، بوستان ملت، مجتمع فرهنگی و هنری امام رضا(ع) واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس تاریخی «ایران ما» در موزه عکسخانه شهر
پسین
به یاد او که تا توان داشت، دوربین عکاسی را زمین نگذاشت

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست