1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس سروش لطیفی در نگارخانه شفق

نمایشگاه عکس سروش لطیفی در نگارخانه شفق

نمایشگاه عکس سروش لطیفی با عنوان «آلزایمر خود خواسته» از عصر پنجشنبه ۱۷ اسفندماه جاری در نگارخانه شفق برپا می شود.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک سروش لطیفی در این نمایشگاه تعداد ۳۰ قطعه عکس را با نگاهی مفهومی از مجموع سالها سعی و ثبت و تجربه عکاسانه‌اش به نمایش گذاشته است.
  پوستر نمایشگاه عکس «آلزایمر خود خواسته» در نگارخانه شفق
سروش لطیفی در بخشی از متن قاب نخست/استیتمنت مجموعه، پیرامون اندیشه منتهی به تولید عکس های این نمایشگاه اظهار داشت:
«من تلاش کرده ام تا در مواجهه با خاطرات، ترس را برداشته و  خود را با دنیایی از فراموشی و آگاهی آشنا کنم، جایی که شکوفایی یک هویت گمشده در مقابله با سدی چون خاطرات محو و ممنوع رخ می دهد.
در این سفر درونی، پاک کردن قسمتی از حافظه، من را از گره هایی از جنـس ترس به مرحله ای از رهایی و تجربه هدایت می کند، جایی که ماجراهایی از زندگی در شکل ها و رنگ‌هایی جدید به من نشان داده می شوند. با وجود فراموشی و ناآگاهی، من به دنبال معنا و آگاهی به شکـل جدید می گردم. احساساتی ژرف که به صورت ناخودآگاه از بدن و حس هایم بیـرون می زنند که نه تنها مهمان ناخوانده و بلکه صاحب تمام ماهیتم هستند».
نمایشگاه «آلزایمر خود خواسته» بر اساس طرحی از سال ۱۳۹۷ شکل گرفت و با تغییرات مفهومی بسیاری تا به امروز ادامه داشت و پرهام تقی‌اف در شکل‌گیری این مجموعه نقش بسیار کلیدی ایفا کرد.

سروش لطیفی متولد سال ۱۳۶۴ و دانش آموخته مقطع مهندسی رشته مکانیک از دانشگاه می‌باشد و «آلزایمر خود خواسته» نخستین تجربه نمایشگاه عکس انفرادی این عکاس است.

نمایشگاه عکس «آلزایمر خودخواسته» ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ در گالری شفق گشایش یافته و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.
 سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۳ اسفندماه همه روزه از شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از عکس های این نمایشگاه «آلزایمر خود خواسته» در نگارخانه شفق دیدن کنند.
نگارخانه شفق در تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست ‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای خانواده واقع شده است.

خبر: مریم رحمانی

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس فلامینگو میانکاله در سازمان حفاظت محیط زیست تهران
پسین
محمد خادمیان داور چهارمین مسابقه عکس سوانح و حوادث

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست