1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس «طَبَرخون» امید محکمی در گالری جم شیراز

نمایشگاه عکس «طَبَرخون» امید محکمی در گالری جم شیراز

مجموعه عکس های «طَبَرخون» از نگاه و آثار امید محکمی از روز بهمن ماه ۱۳۹۸در گالری جم شیراز گشایش می یابد.

به گزارش دفتر رسانه پایگاه عکس چیلیک در نمایشگاه عکس «طَبَرخون» امید محکمی آخرین مجموعه عکس های تولید شده خود را که چندی پیش در گالری ۱۴ در تهران به نمایش گذاشته بود در گالری جم شیراز به نمایش می گذارد. این عکس ها در مجموعه‌ی خود حاکی از نگرش این هنرمند در مواجهه با دغدغه های زندگی معاصر را تصویر و بیان می‌کند.

پوستر نمایشگاه عکس «طَبَرخون» امید محکمی در گالری جم شیراز
گالری جم شیراز ظرف روزهای آتی میزبان نمایشگاهی ست از آثار عکاسی امید محکمی با عنوان «طبرخون». امید محکمی متولد ۱۳۵۷ در شیراز است. فعالیت‌های عکاسی او در زمینه عکسبرداری از آثار موزه‌ای، هنری و نُسخ خطی بوده است.
اولین نمایشگاه انفرادی محکمی در سال ۱۳۹۳ در تهران با عنوان «مچاله های خون» به موضوع خشونت می‌پرداخت. او در دومین نمایشگاه انفرادی‌اش در اردیبهشت سال جاری در شیراز با عنوان «فقدان» از خاطره حضور آدمی و زوال زمانه سخن گفت.
نمایشگاه «طبرخون» از آثار امید محکمی از روز جمعه، ساعت ۱۸ چهارم بهمن ماه ۱۳۹۸ گشایش می یابد و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز ۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۸ همه روزه به جز پنج‌شنبه ها از ساعت ۱۷ تا ۲۰ از این عکس ها در گالری جم شیراز دیدن کنند.

گالری جم در: شیراز، بلوار آیت الله ربانی(جدید قرآن)، قبل از میدان ابوالکلام، بین کوچه ۷ و ۹، شماره ۲۲۵، طبقه دوم واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه عکس «بهمن جلالی» در گالری راه ابریشم
پسین
نمایشگاه گروهی عکس «من نیز در آرکادیا هستم» در گالری باوان

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست