1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه عکس « ۵ ۱۰ ۳۹ » امید آقائی در شیراز

نمایشگاه عکس « ۵ ۱۰ ۳۹ » امید آقائی در شیراز

نمایشگاه عکس « امید آقائی » از عکاسان خطۀ استان فارس و شهر شیراز از روز جمعه ۴ اسفند ماه جاری در گالری آب در شهر شیراز گشایش می یابد.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه که با عنوان « ۵    ۱۰    ۳۹ » برگزار می شود امید آقائی تعداد ۶۰ قطعه عکس با موضوع ۵ دوره انتخابات شوراها، ۱۰ومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۳۹ سال انقلاب در اندازه های گوناگون از جمله ۲۰ در ۳۰ سانتیمتر تا ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر دستاورد دوره ای از عکاسی اش را به نمایش می گذارد.

عکاس در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه آورده است: « امروزه انتخابات در جوامع پیشرفته یکی از نشانه های دمکراسی است؛ و در هر کشوری سازوکار خاص خود را دارد و تبلیغات از عوامل مهم و کلیدی این رویکرد مردم سالاری است.
بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارهای راهبردی، از طریق تبلیغات صورت می گیرد و رای دهندگان بواسطه این تبلیغات به نگرشی در رای دادن و انتخاب می رسند.
در این میان برخی از وعده ها در جهت بازار گرمی و جذب مشتریان رد و بدل می شود تا شاید تنوری گرمتر حادث شود».

نمایشگاه عکس « ۵    ۱۰    ۳۹ » عصر جمعه ۴ اسفند ماه جاری گشایش یافته و تا ساعت ۲۱ ادامه خواهد داشت. سایر علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان روز جمعه ۱۱ اسفند ماه از ساعت ۱۰ تا ۲۱ از عکس های ارایه شده در این نمایشگاه دیدن کنند.
گالری آب شیراز در استان فارس، شهر شیراز، ضلع شرقی ارگ کریمخانی، آب انبار وکیل، موزه گالری آب واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
فراخوان هشتمین جشنواره‌ عکس فیروزه تبریز
پسین
یادداشت: نگاهی به «من» در آثار چنگیز جلایر در گالری نات

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست