1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، معرق چوب و عکس در گیلان گشایش یافت

نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، معرق چوب و عکس در گیلان گشایش یافت

رشت – خبرگزاری مهر: نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، هنر نمایی شاگردی از مکتب اصفهان، نمایشگاه معرق چوب و عکس با عنوان "همراه نگاه من" در شهرستانهای استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر در رشت، نمایشگاهی با عنوان پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره ارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان و جمعی از هنرمندان دراین شهرستان گشایش یافت.

این نمایشگاه که در محل اداره ارشاد اسلامی لاهیجان برگزار شده تعداد بیش از ۲۰ اثر از کارهای هنرهای تجسمی در زمینه های مختلف پیشگیری از اعتیاد برای بازدید علاقه مندان قرار گرفته است.

درهمین حال نمایشگاه "عکس خیابانی" نیز با موضوعات پیشگیری از اعتیاد در محل پارک ملی لاهیجان برگزار شده است.

در این نمایشگاه  بیش از ۲۰ عکس در موضات مختلف اعتیاد برای بازدید در نظر گرفته شده است. برپایی این نمایشگاهها با همکاری اداره ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان لاهیجان صورت گرفته است.

همچنین نمایشگاه "مبارزه با مواد مخدر" همزمان با هفته مبارزه با مواد مخدردرتالش برگزار شد. در این نمایشگاه ۵۰۰ عکس و پوستر و لوحهای فشرده آموزشی در خصوص آثار سوء مواد مخدر، تراکتهای هشدار دهنده پلیس، معرفی انواع بیماریهای عفونی ناشی از استعمال مواد مخدر و معرفی مراکز ترک اعتیاد در معرض دید عموم گذاشته شده است.

نمایشگاه "معرق چوب نگین" دیگری نمایشگاهی است که با ارائه ۵۰ اثر از امروز به مدت ۱۰ روز در گالری مجتمع فرهنگی و هنری مهیار دیلمی شهرستان سیاهکل بر پا شده است. در این نمایشگاه ۵۰ اثر معرق مینیاتور و معرق نقاشی از حمید رضا فراهانی، رقیه پژوهش و فاطمه پژوهش به معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه با همکاری انجمن هنرهای تجمسی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیاهکل برپا شده است.

همچنین نمایشگاه خوشنویسی " مصطفی رضایی " با عنوان شاگردی از مکتب اصفهان در رشت برپا شد. در این نمایشگاه  ۴۴ اثر خوشنویسی از مصطفی زمانی هنرمند خوشنویسی اصفهانی در رشت در معرض دید عموم قرار گرفته است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته در گالری مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت برپاست. نمایشگاه شاگردی از مکتب اصفهان به صورت گروهی در تمامی مراکز استانها به معرض دید عموم قرار می گیرد. در این نمایشگاه آثاری با خطوط نستعلیق، شکسته، نسخ، ثلث، رنگ (نقاشی خط) به تماشا گذاشته شده است.

مصطفی زمانی متولد ۱۳۵۹ در اصفهان است و خوشنویس را زیر نظر اساتید خوشنویسی فضایلی، امیرخانی، خروش معین و … فرا گرفته است.

آخرین مرحله از این نمایشگاه در اسفند ماه سال جاری در اصفهان به همراه رونمایی از کتاب "سیر تحول خط نستعلیق از صفویه تا معاصر" به نویسندگی این هنرمند برگزار می شود.

نمایشگاه عکس با عنوان "همراه نگاه من" با ارائه ۴۰ اثر از قاسم مصفا در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی رودسر به مدت یک هفته به معرض نمایش گذاشته شد.

قاسم مصفا متولد ۱۳۶۰ و عکاس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان است و این نمایشگاه پنجمین نمایشگاه انفرادی وی است.

این نمایشگاه در سال گذشته با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در شهرهای رشت، رودبار، لاهیجان و آستارا به نمایش در آمد.

پیشین
راه‌یافتگان به مسابقه عکاسی از تئاتر حضرت والا
پسین
نمایشگاه عکس علی زنجانی در گالری دی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست