1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی « جوان تر از زندگی » در نگارخانه شیرین

نمایشگاه گروهی « جوان تر از زندگی » در نگارخانه شیرین

نمایشگاهی گروهی از آثار هنرجویان و علاقه مندان عکاسی با عنوان ” جوان تر از زندگی “ از روز جمعه دوم مردادماه سال جاری در محل نگارخانه شیرین گشایش می یابد.
به گزارش ” پایگاه عکس چیلیک “(Chiilick.com) در این نمایشگاه گروهی تعداد ۴۵ صاحب نگاه اقدام به ارایه اثر کرده اند و هومن نوبخت مسئولیت گرداوری و هدایت نمایشگاه را عهده دار بوده است.
آثار ارایه شده مطابق با موضوع های مورد نظر صاحبان اثر کار شده و قطع عکس های ارایه شده نیز دربرگیرنده هیچ محدودیتی نبوده است چنانچه می توان در این نمایشگاه تنوع ابعاد ارایه شده را در عکس های به نمایش درآمده به وضوح مشاهده کرد.

در قاب ابتدای این نمایشگاه چنین آمده است: جوان تر از زندگی، در باره ی تازه نفس هاست. درباره ی امکان نمایش و دیده شدن. یادآور بسیاری که این امکان را پیدا نکردند. یادآور اولین بار دیده شدن، “جوانتر از زندگی” سعی در گشودن دری دارد، تا دیده شود و پیش تر و بیشتر برود.

نمایشگاه گروهی « جوان تر از زندگی » در نگارخانه شیرین

گردآوری این نمایشگاه، بدون موضوع بودن را می طلبید تا از تازه نفس ها، بتوان کاری بی واسطه و دور از سفارش دید.
“جوان تر از زندگی بناست به صورت دوره ای برگزار شود، با هدف ایجاد یک سکو، که شاید بتواند مجالی برای پریدن باشد.
با تشکر از دوستانم خانم شیرین پرتوی، آقای علی بختیاری، آقای مهرداد افسری و خانم صله ابوطالب برای همراهی و هموارتر کردن راه “جوان تر از زندگی”.
هومن نوبخت تابستان ۱۳۹۴

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: نسرین ابریشمی، ستاره اسماعیل زاده، مریم اصغری، سهیل بهروزی، بهنام بهشاد، پارسا بهشتی، مرجان تبریزی، البرز تیمورزاده، اردشیر ثابتی، کارن جان نثاری، بابک حقی، هوفر حقیقی، فردید خادم، دانیال خدایی، حامد خسروی، مسعود درودیان، فتانه رحیمی، فرشید ریاحی پناه، امید زاهدی، راحله زهره ای، احسان زینعلی، مهدیه زینی اسکویی، طاها سرایی، رهام شامخ، بنفشه شیخ مرادی، میلاد صفابخش، فهیمه صفاری، شاهین طلایی، هامون علیپور، کاوه علیرضایی، نیکو فرهانی، سبا قدیریان، مصطفی کاظمی مطلق، فرزام کشت پور، شاهین کمالی، محمدرضا ماندنی، امین محمدی، سارا مدقالچی، آزیتا مشایخی، پویان مطیعی، ارشاد مظلومی، احسان مهذب، نازنین میرزابیگی، کامیار مینوکده، مهدی ناظری، حامد نصرآبادیان.

نمایشگاه گروهی عکس ” جوان تر از زندگی ” از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز جمعه ۲ مردادماه سال جاری گشایش یافته و دیدار از این نمایشگاه همه روزه تا پایان روز چهارشنبه ۱۴ مردادماه، شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ ادامه خواهد داشت. ساعت دیدار در روزهای جمعه ۱۶ تا ۲۰ و نگارخانه دوشنبه ها تعطیل است
نگارخانه شیرین در تهران، خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، کوچه سیزدهم، شماره ۵ واقع شده است.

 
منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
حق عکاس توسط دبیرخانه « نگاه سرخ » استیفا شد
پسین
« انجدان » مسیر گذر عکاسان در جشنواره بازار اراک

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست