1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «همین حوالی۲» در بندرعباس

نمایشگاه گروهی عکس «همین حوالی۲» در بندرعباس

نمایشگاهی از آثار عکاسی تنی چند از عکاسان ایرانی با عنوان «همین حوالی۲» از روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه جاری در بندرعباس گشایش می یابد.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در این نمایشگاه گروهی ، عکس هایی که ارایه شده است با گوشی تلفن همراه ثبت و ارایه شده و در گالری زنده یاد کوروش گرمساری فرهنگ سرای طوبی شهر بندرعباس به مدت سه روز به نمایش گذاشته خواهد شد.

در دوره نخست این نمایشگاه که در سال ۹۵ برگزار شد آثار چهار جوان مستعد در زمینه عکاسی با تلفن همراه به نام های: مهدی دادی زاده، حسین پیغامی، مجید فیروزی و کیومرث خوش صفت به انتخاب آثار و نمایشگاه گردانی مهدی ناظری به نمایش عموم در آمد . مهدی ناظری در سال ۹۶ تصمیم به گسترش این نمایشگاه سالیانه گرفت و تعداد هنرمندان را در این نمایشگاه افزایش داد .
در نمایشگاه همین حوالی۲ آثار ۱۶ عکاس به نمایش عموم گذاشته می شود .

در همین حوالی ۲ از عکاسان مطرح کشور نیز به عنوان هنرمند دعوت به همکاری شده و در این نمایشگاه ۱۶ تن از عکاسان صاحب عکس می باشند.

اسامی عکاسان صاحب اثر در نمایشگاه عکس« همین حوالی۲ » به این ترتیب معرفی شده است: مجید سعیدی از تهران، رومین محتشم از ارومیه، شادی قدیریان از تهران، جلال شمس آذران از تبریز، مهدی رضوی از مشهد، صادق سوری از زاهدان، سیوا شهباز از تهران، میلاد صفابخش از کرمان، مهران مافی بردبار از قزوین، الناز امینی از کرج، خشایار جوانمردی از رشت، بهاره محمدیان از تهران، امیررضا دهقانی از بندرعباس، مهدی دادی زاده از بندرعباس، محمدهادی دادی زاده از بندرعباس، کیومرث خوش صفت از بندرعباس اشاره کرد .

نمایشگاه عکس «همین حوالی۲» ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۳ خرداد ماه ۹۶ در نگارخانه زنده یاد گرمساری بندرعباس گشایش یافته و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد یافت. سایر علاقمندان می توانند تا پایان روز جمعه ۵ خردادماه همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۲۱ از عکس های این نمایشگاه دیدن کنند.

مهدی ناظری گرداننده و کیوریتو این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه عکس به صورت تور در چندین شهر دیگر از استان های کشور در آینده به نمایش خواهد درآمد.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه عکس «جمع تنها» در اردبیل
پسین
نمایشگاه عکس بافت قدیمی و تاریخی بوشهر در پنج دهه

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست