1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس « نقش جهان » در کشور سنگال

نمایشگاه گروهی عکس « نقش جهان » در کشور سنگال

نمایشگاه تنی چند از عکاسان با عنوان « نقش جهان » در نهمین جشنواره بین المللی آیینه‌های داکار در کشور سنگال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه عکس چیلیک به نقل از روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری تحریر کارگاه خیال تعداد ۱۰۰ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر در نهمین جشنواره بین المللی آیینه‌های داکار، نمایشگاه عکس با عنوان: « نقش جهان » با موضوع: هنر نقش و معماری و جاذبه های گردشگری شهر تهران بدر قالب نمایشگاه گروهی عکس به نمایش گذاشته خواهد شد.

این نمایشگاه‌  همزمان با نخستین روز از ماه میلادی(March) مصادف با روز پنجشنبه ۱۰ اسفند ماه جاری گشایش یافته و تا پایان روز یکشنبه ۱۸ مارس ۲۰۱۸ مصادف با یکشنبه ۲۷ اسفند ماه جاری با موضوع تهران، جاذبه‌های گردشگری، طبیعت و مساجد ایرانی با تعداد ۱۰۰ قطعه عکس در اندازه ۵۰ در۷۰ سانتیمتر پذیرای حضور علاقمندان به حوزه عکس و موضوع ایرانشناسی خواهد بود.

اسامی عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه به این ترتیب معرفی شده است: داریوش محمدخانی، مهناز شفیعی، آیین شاهرودی، سپیده آهنسازان، فهیمه اکبری، طاهره کاظم پور کاخک، سیاوش اسکندری، بهراد منتظری، سید روح الله هاشمی، آزاده تقی وند، امین دهقان، نگار طاری، هیراد رحمانی، منا عبدالله پور عراقی، تهمینه رحمانی، سارا زاهدی تهرانی، هادی کیان ارثی، ایثار فاطمه تعلق، فریما محمودی، آلاله رستمی، سارا شاهرودی، هدا مولانا، مهروش محتشم، حسین عادل خانی، پریسا کماریان و علی رشیدی عکاسان شرکت کننده در این نمایشگاه هستند.

در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گروهی عکس که با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شده است، برخی مقام ها در داکار بحاضر شده و داریوش محمدخانی نیز به عنوان یکی از عکاسان صاحب اثر در این نمایشگاه از سوی برگزارکننده در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

منبع: پایگاه عکس چیلیک

پیشین
نمایشگاه گروهی عکس کُردپرتره در نگارخانه شمیده
پسین
دومین سالانه عکس دانشجویان عکاسی دانشگاه تهران برگزار می شود

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست