1. خانه
  2. اخبار
  3. سایر خبرها
  4. نمایشگاه گروهی عکس «سیاه مشق نور» در نگارخانه آفرینش

نمایشگاه گروهی عکس «سیاه مشق نور» در نگارخانه آفرینش

نمایشگاه گروهی عکس «سیاه مشق نور» دستاورد نگاه گروهی از عکاسان در نگارخانه آفرینش نقش فرهنگسرای اشراق به نمایش گذاشته می شود.
به گزارش پایگاه عکس چیلیک در نمایشگاه گروهی عکس «هایریم مشاهیر ایران» تعداد ۲۹ عکاس تجربه های عکاسی از بازی نور بر چهره هایی شناخته شده را به نمایش می گذارند.
نمایشگاه عکس سیاه مشق نورکاری با ۸۷ قطعه عکس از اعضای گروه عکاسان اهورهورا (نور خداوند) از سوی کانون عکس سیر نگاه پشتیبانی و ارایه شده است.
پوستر نمایشگاه عکس سیاه مشق نور
 در بخشی از متن قاب نخست این نمایشگاه گروهی عکس آمده به قلم داریوش محمدخانی است: «مفتخرم کتاب این نمایشگاه را با تاکید بر چهره های ماندگار و تاثیر گذار بر هنر ایران زمین به چاپ و ثبت رساندیم . مساله اساسی برای انتخاب افراد ، ویژگی های آنها به عنوان چهره های تاثیر گذار برای حضور در این نمایشگاه و کتاب از یک طرف و از طرفی ، دست یابی به افراد مشهور و امکان عکسبرداری از آنها ، مشکل دیگری بود که در برخی موارد به دلیل کهولت سن و گاه عدم امکان عکسبرداری به دلایل شخصی آنها ( حضور اشخاصی که مورد نظر آنها نیست ) همچنین بی اعتمادی به هنرمندان عکاس و … تهیه این مجموعه عکس را دچار مشکل کرد . بنابراین تصمیم بر آن شد تا نمایشگاه به صورت تصادفی با تصاویر مشاهیری که مکان دسترسی و همکاری داشتند برگزار شود .»
اسامی صاحبان عکس این نمایشگاه گروهی به این ترتیب معرفی شده است: محمدمهدی ابریشمی، کیوان مشهدی ابوالقاسم، سپیده بابایی فیشانی، محسن باغستانی، زهرا باغستانی، سارا بهاری، الهه پیله گری، سیدسعیدرضا توفیقی، آسیه شاه علی رامشه، زهره ریسمان چیان، شهلا شهراسبی، مجید صفایی، بیتا صفری شاهی، شهره طلوع، هدی عربشاهی، حمید عسگری، نرگس عطایی، منیر قربانی، مرضیه قشقایی، آتنا قیصری، مریم مجتهدی، مهروش محتشم، یاشیل محمدخانی، سمیرا مفصودلو، بهار مولایی، رستا نوزائی، داریوش محمدخانی، کورش محمدخانی و مهناز شفیعی.
 مجموعه آثار عکاسان در کتابی با نام «هایریم مشاهیر ایران» چاپ و منتشر شده و این کتاب در #سایت_کتاب_عکس به ثبت رسیده و در فهرست #بانک_تالیفات_عکاسی_ایران معرفی شده است.
مسئولیت نمایشگاه گردانی این مجموعه را ابراهیم صفریان برمی عهده دار است.
آیین گشایش نمایشگاه ساعت ۱۷ روز چهار شنبه ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۱ و تا ساعت ۱۹:۰۰ ادامه خواهد داشت.
علاقمندان می توانند همه روزه تا پایان سه‌شنبه ۲۱ تیرماه از ساعت ۱۰ تا ۱۹ از این نمایشگاه عکاسی دیدن کنند.
نگارخانه آفرینش نقش روزهای جمعه از ساعت ۱۰ تا ۱۶ باز می‌باشد.
فرهنگسرای اشراق تهران، فلکه دوم تهرانپارس ، انتهای خیابان جشنواره، روبروی ایستگاه مترو واقع شده است.

منبع: پایگاه عکس چیلیک
پیشین
نمایشگاه گروهی هنرهای تجسمی با عنوان «نگرش» در گالری زرنا
پسین
فراخوان پنجمین سوگواره ملی عکس عاشورایی

به تازگي منتشر شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست